Yonca Lodi - Gel Beni Bul Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yonca Lodi - Gel Beni Bul Sözleri, Yonca Lodi - Gel Beni Bul Şarkı Sözü, Yonca Lodi - Gel Beni Bul Lyrics, Yonca Lodi - Gel Beni Bul Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yonca LodiYonca Lodi - Gel Beni Bul şarkı sözlerinden önce Yonca Lodi hakkında kısaca bilgi;

Yonca Lodi, 17 Eylül 1974, İstanbul, Türkiye doğumludur.

İlk ve Orta öğretimini, çocukluğunun geçtiği Beşiktaş'ta tamamladı.

Lise yıllarında, Çağdaş Müzik Merkezi'ne kaydolan sanatçı, Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı Sahne Sanatları Opera-Şan Bölümü’nde müzik eğitimini sürdürdü.

SONY müzik aracılığıyla, ilk albümünü 1999 yılı Mayıs ayında, kendi adıyla çıkardı.

2016 yılı itibariyle mevcut albümleri:

21 Mayıs 1999: Yonca Lodi
1 Kasım 2001: Aşkta ve Ayrılıkta
29 Ocak 2007: Yolumu Bulurum
7 Eylül 2010: Milat
4 Mart 2014: 12 Ay
Yonca Lodi - Gel Beni Bul Şarkı Sözleri
Derinden kanar, içimde sensin ben
El değdirmem yarama
Duyulmaz sesim çeken bilir
Ahlarım yanar sönerim

Elimden çok güzelsin yalan
Aldırmam sen zalim yarim
Duyulmaz sesim sessizdir benim
Çığlığım kavak ağaçları

Gel beni bul
Gel beni budur dedim
Kayboldum hüzünde
Bildiğim yol biz insanlar
Yeter ki beni bul

Gel sensiz ölüm
Gel beni bul
Usandım yalandan
Umudum kurşun yüklü
Ne olur gel beni bul

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »