Badem - Avunurum Ben Şarkı Sözleri

Sayfamızda Badem - Avunurum Ben Sözleri, Badem - Avunurum Ben Şarkı Sözü, Badem - Avunurum Ben Lyrics, Badem - Avunurum Ben Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Badem Badem - Avunurum Ben şarkı sözlerinden önce Badem hakkında kısaca bilgi;

Badem, 1995'te Boğaziçi Üniversitesi Müzik Kulübü'nde kuruldu.

Bugünkü halini 2002 yılında aldı.

Ekim 2005'de de 11 şarkılık ilk albümlerini çıkardılar.
Badem - Avunurum Ben Şarkı Sözleri
Sonsuz bu diyarda ansızın uyanirken
Her gün doğumunda kendime dönerim ben
Derdimi duysan üstüme konsan belki de olsan bir kelebek

Sonsuz bu diyarda ansızın uyanırken
Her gün doğumunda kendime dönerim ben
Derdimi duysan üstüme konsan belki de olsan bir kelebek

Avunurum ben unuturum ben avunurum ben…

Bir gün buralardan ayrılıp eve dönsem
Son gün doğumunda sadece seni görsem
Bir kere baksan kalbime doğsan belki de olsan bir kelebek

Avunurum ben unuturum ben avunurum ben…

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »