Badem - Aşık Olamam Şarkı Sözleri

Sayfamızda Badem - Aşık Olamam Sözleri, Badem - Aşık Olamam Şarkı Sözü, Badem - Aşık Olamam Lyrics, Badem - Aşık Olamam Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Badem Badem - Aşık Olamam şarkı sözlerinden önce Badem hakkında kısaca bilgi;

Badem, 1995'te Boğaziçi Üniversitesi Müzik Kulübü'nde kuruldu.

Bugünkü halini 2002 yılında aldı.

Ekim 2005'de de 11 şarkılık ilk albümlerini çıkardılar.
Badem - Aşık Olamam Şarkı Sözleri
Sessiz gemi kalkar gibi ben gönlümü tutamam
Senden bir haber gelir diye bekler duramam,durulamam
Derdim bilen halimi gören bir dost bulamam
Sensizliğime yalnızlığıma bir sebep uyduramam,anlayamam

Hep dert gülü çektin bu yükü artık taşıyamam,
Yoksun yine sensiz niye ben mutlu olalmam,aşık olamam

Hep yokluğuna gögüs gerdim,artık dayanamam
Yorgun düştüm savaşmaktan sensiz kazanamam,yapamam
Derdim bilen halimi gören bir dost bulamam
Sensizliğime yalnızlığıma bir sebep uyduramam,anlayamam

Hep dert günü çektin bu yükü artık taşıyamam,
Yoksun yine sensiz niye ben mutlu olamam,aşık olamam

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »