Kupa - Rutin Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kupa - Rutin Sözleri, Kupa - Rutin Şarkı Sözü, Kupa - Rutin Lyrics, Kupa - Rutin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

KupaKupa - Rutin şarkı sözlerinden önce Kupa hakkında kısaca bilgi;

Arpej Yapım etiketiyle "Yalancı Şehir" isimli ilk albümlerini yayınlayan Kupa hakkındaki biyografik bilgiler en kısa sürede sitemize eklenecektir.
Kupa - Rutin Şarkı Sözleri
İçine hapsolduğum bu dört duvar
Ateşten sanki kurtulamıyorum
Kendi özgür irademi değil
Önceden çizileni yaşıyorum

Tek atımlık kurşunum vardı,
Onuda kendime sıktım.
Yalnızlık her daim arkadaşım

Bu savaşlar sadece yaşamak için mi
Bir uyansak desek ki ne yapıyoruz biz

Dünden daha kötüyüm,
Yarından biraz daha iyiyim,
Hepten rutine bindim
Sebep olanlara teşekkür ederim.

Dünden daha fakirim,
Yarından biraz daha zenginim,
Herkesin eli cebimde,
Sebep olanlara teşekkür ederim.

Nefes alsam zehir, almasam ölürüm.
Sadece yaşamak istiyorum.
Film bitiyor ve oynadığım film,
mutlu sonla bitsin diliyorum.

Bu savaşlar sadece yaşamak için mi
Bir uyansak desek ki ne yapıyoruz biz

Dünden daha kötüyüm,
Yarından biraz daha iyiyim,
Hepten rutine bindim
Sebep olanlara teşekkür ederim.

Dünden daha fakirim,
Yarından biraz daha zenginim,
Herkesin eli cebimde,
Sebep olanlara teşekkür ederim.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »