Kupa - Gözlerimde Yağmurlar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kupa - Gözlerimde Yağmurlar Sözleri, Kupa - Gözlerimde Yağmurlar Şarkı Sözü, Kupa - Gözlerimde Yağmurlar Lyrics, Kupa - Gözlerimde Yağmurlar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

KupaKupa - Gözlerimde Yağmurlar şarkı sözlerinden önce Kupa hakkında kısaca bilgi;

Arpej Yapım etiketiyle "Yalancı Şehir" isimli ilk albümlerini yayınlayan Kupa hakkındaki biyografik bilgiler en kısa sürede sitemize eklenecektir.
Kupa - Gözlerimde Yağmurlar Şarkı Sözleri
Son kez beraberiz belki bu puslu akşamda
Son kez el ele duruyor gölgemiz

Yaşanılanlar geçmişten bir avuntu mu
Yoksa onlardan mı ibaretti sevgimiz

Gözlerimde yağmurlar
Ve seni ilk gördüğüm yerde
Bir ölüyüm ben hayata müptela

İlk gün gibi yalnız
Son gün gibi pişman

Sokaklar benim artık,
Hep böyle kalacak

Günler bir kitabın sayfaları gibi
bilmiyoruz ne zaman biter hüzün dolu hikayemiz

Bir istinayım evet kaideyi bozmayan
Farkım hayat sana değer biliyorum

Gözlerimde yağmurlar
Ve seni ilk gördüğüm yerde
Bir ölüyüm ben hayata müptela

İlk gün gibi yalnız
Son gün gibi pişman

Sokaklar benim artık,
Hep böyle kalacak

Gözlerimde yağmurlar
Ve seni ilk gördüğüm yerde
Bir ölüyüm ben hayata müptela

İlk gün gibi yalnız
Son gün gibi pişman

Sokaklar benim artık,
Hep böyle kalacak

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »