Lara Fabian - You're Not From Here Şarkı Sözleri

Sayfamızda Lara Fabian - You're Not From Here Sözleri, Lara Fabian - You're Not From Here Şarkı Sözü, Lara Fabian - You're Not From Here Lyrics, Lara Fabian - You're Not From Here Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Lara Fabian Şarkı SözleriLara Fabian - You're Not From Here şarkı sözlerinden önce Lara Fabian ile ilgili kısa bilgi;

Lara Fabian, 9 Ocak 1970, Etterbeek, Belçika doğumludur...

1996 yılından itibaren hem Belçika hemde Kanada vatandaşıdır.

Çocukluk dönemi İtalya'nin Sicilya Özerk Bölgesi'nde bulunan Katanya'da geçtiği için anadili İtalyancadır.

Çocuk yaşlarında şarkı söylemeye, dans etmeye ve piyano çalmaya başlayan Lara Fabian, 8 yaşında Brüksel Kraliyet Konservatuarı'nda müzik eğitimi aldı.

1988 yılında 33. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Lüksemburg'u temsil etti ve dördüncü oldu.

Son olarak 2015 yılının Kasım ayında Ma vie dans la tienne isimli 11 şarkılık albümünü çıkardı.
Lara Fabian - You're Not From Here Şarkı Sözleri
I don't know what is going on
You turn around and touch my heart
A silent moment speaks the truth
Something has happened all at once
It should have scared me in advance
But I was falling in those eyes of yours
And so
Fear was gone
I knew there was nothing else I'd ever want

I know you
You're not from here
I've waited for you to appear
To take my breath way
And make me weep
You're not from here
Not from this here and now
Just a touch of yours
And I fly... and I fly... and I fly...

I can't get used to missing you
If this is how it's gotta be
I need an angel to watch over me
No one can hold the hands of time
But I can hold you in my mind
Over and over like a melody

For now
I'll stand still
For now
I'll be filled by the memory of your skin

I know you
You're not from here
You don't belong to lies and tears
The greatness of your soul
Makes me weep
You're not from here
Not from this here and now
Just a touch of yours
And I fly... and I fly... and I fly...

Chorus

Chorus


Ben ne olup bittiğini bilmiyorum
Sen arkanı dön ve kalbimi dokunma
Sessiz bir an gerçeği konuşuyor
Bir şey kerede tüm oldu
Önceden beni korkuttu gerekirdi
Ama senin o gözlerin içinde yağıyordu
Ve bu yüzden
Korku gitmişti
Başka şimdiye kadar isterdim bir şey olduğunu biliyordu

Seni biliyorum
Sen buralı değilsin
Eğer görünmesi için bekledim
Nefesim yol almak
Ve beni ağlamak yapmak
Sen buralı değilsin
Değil burada ve şimdi bundan
Senin sadece bir dokunuşla
Ve ben sinek ... ve sinek ... ve sinek ...

Seni eksik alışamadım
Bu 's lazım olacak ne varsa
Ben üzerime izlemek için bir melek ihtiyaç
Zaman ellerini tutabilir Kimse
Ama aklımda seni tutabilir
Tekrar ve tekrar bir melodi gibi

Şimdilik
Hala duracağım
Şimdilik
Ben cildinizin hafızasında tarafından doldurulacaktır olacak

Seni biliyorum
Sen buralı değilsin
Sen yalanlar ve gözyaşlarına ait olmayan
Ruhunun büyüklüğü
Bana ağlamak yapar
Sen buralı değilsin
Değil burada ve şimdi bundan
Senin sadece bir dokunuşla
Ve ben sinek ... ve sinek ... ve sinek ...

Koro

Koro

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »