Lara Fabian - You Are My Heart Şarkı Sözleri

Sayfamızda Lara Fabian - You Are My Heart Sözleri, Lara Fabian - You Are My Heart Şarkı Sözü, Lara Fabian - You Are My Heart Lyrics, Lara Fabian - You Are My Heart Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Lara Fabian Şarkı SözleriLara Fabian - You Are My Heart şarkı sözlerinden önce Lara Fabian ile ilgili kısa bilgi;

Lara Fabian, 9 Ocak 1970, Etterbeek, Belçika doğumludur...

1996 yılından itibaren hem Belçika hemde Kanada vatandaşıdır.

Çocukluk dönemi İtalya'nin Sicilya Özerk Bölgesi'nde bulunan Katanya'da geçtiği için anadili İtalyancadır.

Çocuk yaşlarında şarkı söylemeye, dans etmeye ve piyano çalmaya başlayan Lara Fabian, 8 yaşında Brüksel Kraliyet Konservatuarı'nda müzik eğitimi aldı.

1988 yılında 33. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Lüksemburg'u temsil etti ve dördüncü oldu.

Son olarak 2015 yılının Kasım ayında Ma vie dans la tienne isimli 11 şarkılık albümünü çıkardı.
Lara Fabian - You Are My Heart Şarkı Sözleri Lyrics
How did I ever get to here
Why do I need you
Why do I have to cry these tears
Where do they lead to
I used to be so strong alone
When I was standing on my own
Now I don't know what to do

Was I too proud or just too blind
What does it matter
When love was in these hands of mine
I let it shatter
The pieces scattered to the wind
I'll never have them here again
But I'll remember how we were
The rest of time

You are my heart
How could I ever let you go
You are my soul
I had to lose my soul to know
How much you mean
To me, you are my heart

I think I see you everywhere
Isn't that crazy
I still reach out to feel you there
Lying beside me
I've learned a lot since you've been gone
About what I am and what I want
I know I only want to be in love with you

Chorus

Theres the sun to light the day
My colors turned to gray
The day I saw you walk away
Now there's nothing left to say
But when I dream, I pray
That life could be like yesterday

Chorus

Google Translate Çevirisi

Şimdiye kadar buraya nasıl geldin
Neden seni ihtiyacım var
Neden bu gözyaşı ağlamaya var
Nereye yol yapmak
Ben yalnız çok güçlü olması için kullanılan
Ben kendi üzerinde duruyordu zaman
Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum

Ben de gururlu ya da sadece çok kördü
Ne önemi var
Aşk benim bu elinde iken
Ben paramparça izin
Rüzgara dağınık parçalar
Ben burada tekrar onları asla
Ama biz nasıl hatırlayacağım
Zaman geri kalanı

Sen benim kalbimsin
Şimdiye kadar gitmene izin nasıl
Sen benim ruhumsun
Biliyorum ruhumu kaybetmek zorunda
Ne kadar demek
Bana göre, kalbimin vardır

Ben her yerde görüyorum
Bu çılgınlık değil mi
Hala orada hissetmek ulaşmak
Yanımda yatarken
Sen gittiğinden beri hiç bir şey öğrendim
Hakkında ne olduğumu ve ne istiyorum
Ben sadece sana aşık olmak istiyorum biliyorum

koro

Güneş gün ışığına gidecekseniz
Benim renkleri griye döndü
Gördüğüm gün yürüyüp
Şimdi söyleyecek bir şey kalmadı
Ben hayal ettiğinde Ama dua
Bu hayat dün gibi olabilir

koro

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »