Lara Fabian - Un Cuore Malato Şarkı Sözleri

Sayfamızda Lara Fabian - Un Cuore Malato Sözleri, Lara Fabian - Un Cuore Malato Şarkı Sözü, Lara Fabian - Un Cuore Malato Lyrics, Lara Fabian - Un Cuore Malato Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Lara Fabian Şarkı SözleriLara Fabian - Un Cuore Malato şarkı sözlerinden önce Lara Fabian ile ilgili kısa bilgi;

Lara Fabian, 9 Ocak 1970, Etterbeek, Belçika doğumludur...

1996 yılından itibaren hem Belçika hemde Kanada vatandaşıdır.

Çocukluk dönemi İtalya'nin Sicilya Özerk Bölgesi'nde bulunan Katanya'da geçtiği için anadili İtalyancadır.

Çocuk yaşlarında şarkı söylemeye, dans etmeye ve piyano çalmaya başlayan Lara Fabian, 8 yaşında Brüksel Kraliyet Konservatuarı'nda müzik eğitimi aldı.

1988 yılında 33. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Lüksemburg'u temsil etti ve dördüncü oldu.

Son olarak 2015 yılının Kasım ayında Ma vie dans la tienne isimli 11 şarkılık albümünü çıkardı.
Lara Fabian - Un Cuore Malato Lyrics Şarkı Sözleri
Gigi: Se finirà
questa avventura
so che sarà
pittosto dura

Lara: Questo grande arcobaleno
non può sciogliere
il veleno che io dovrò bere insieme a te

G.: Tu come stai
io sto già male
e tu lo sai
che sarà uguale
camminare nella solitudine

L.: Una vita nuova non è facile
non possiamo cancellare
qesto nostro grande amore

G.&L.: Un cuore malato fa male perchè
batte forte soltanto per te
e sa che una speranza non c'è

L.: E' un abitudine per me

G.: Ma se piangi come faccio a crederti

L.: Tu lo sai sono disposta a perderti
io non voglio far soffrire te

G.&L.: Un cuore malato fa male perchè
batte forte soltanto per te
e sa che una speranza non c'è

L.: E' un abitudine per me

G.: Io posso morire

L.: No tu non lo devi dire

G.: Come posso stare senza te

G.: Lasciare te
è innaturale
e sento che mi fa già male

L.: Viverti così
non è possibile

G.: Io non posso certamente perderti
Non dobbiamo cancellare

L.: Questo nostro grande amore

G.&L.: Un cuore malato fa male perchè
batte forte soltanto per te
e sa che una speranza non c'è

L.: E' un abitudine per me

G.: Ma se piangi come faccio a crederti

L.: Tu lo sai sono disposta a perderti
io non voglio far soffrire te

G.: Una fiamma dentro il cuore
brucerà ogni nuovo amore
non c'è vita vera senza te

L.: Non c'è vita vera senza...

G.&L.: Un cuore malato fa male perchè
batte forte soltanto per te
e sa che una speranza non c'è

L.: E' un abitudine per me

G.: Io posso morire

L.: No tu non lo devi dire

G.: Io non posso stare senza te


(Merci à mouna pour cettes paroles)

Google Translate Çevirisi

Gigi: Eğer son
macera
Ben o olacak biliyorum
Oldukça sert
Lara bu büyük gökkuşağı
erimesi olamaz
Seninle içmek zorunda kalacak zehir
G:. How are you
Ben zaten kötüyüm
ve sen bunu biliyorsun
bu eşit olacaktır
yalnızlık içinde yürümek
L:. Yeni bir hayat kolay değil
biz silemem
Bizim büyük bir sevgi qesto
G & L:. Bir hasta kalp çünkü acıyor
Senin için sadece vurma
ve o umut var olduğunu bilir
L:. Bu benim için bir alışkanlık
G:. Eğer ağlamaya Ama nasıl sana güvenebilirim
L:. Sen kaybetmeye hazırım biliyorsun
Seni incitmek istemiyorum
G & L:. Bir hasta kalp çünkü acıyor
Senin için sadece vurma
ve o umut var olduğunu bilir
L:. Bu benim için bir alışkanlık
G:. Ben ölebilirim
L:. Hayır, söylemek zorunda değilsiniz
G:. Ben sensiz nasıl yaşayabilirim
G:. Sen bırak
Bu doğal değil
ve ben zaten kötü olduğumu hissediyorum
L:. So viverti
bu mümkün değildir
G:. Kesinlikle kaçırmayın
Biz silmek olmamalı
L:. Bu bizim için büyük bir aşk
G & L:. Bir hasta kalp çünkü acıyor
Senin için sadece vurma
ve o umut var olduğunu bilir
L:. Bu benim için bir alışkanlık
G:. Eğer ağlamaya Ama nasıl sana güvenebilirim
L:. Sen kaybetmeye hazırım biliyorsun
Seni incitmek istemiyorum
G:. Kalbin içinde bir alev
Her yeni aşkı yakmak
hiçbir gerçek hayat sensiz var
L:. Hiçbir gerçek hayat olmadan var ...
G & L:. Bir hasta kalp çünkü acıyor
Senin için sadece vurma
ve o umut var olduğunu bilir
L:. Bu benim için bir alışkanlık
G:. Ben ölebilirim
L:. Hayır, söylemek zorunda değilsiniz
G:. Ben sensiz yaşayamam
(Merci à mouna cettes Paroles dökmek)

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »