Lara Fabian - Till I Get Over You Şarkı Sözleri

Sayfamızda Lara Fabian - Till I Get Over You Sözleri, Lara Fabian - Till I Get Over You Şarkı Sözü, Lara Fabian - Till I Get Over You Lyrics, Lara Fabian - Till I Get Over You Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Lara Fabian Şarkı SözleriLara Fabian - Till I Get Over You şarkı sözlerinden önce Lara Fabian ile ilgili kısa bilgi;

Lara Fabian, 9 Ocak 1970, Etterbeek, Belçika doğumludur...

1996 yılından itibaren hem Belçika hemde Kanada vatandaşıdır.

Çocukluk dönemi İtalya'nin Sicilya Özerk Bölgesi'nde bulunan Katanya'da geçtiği için anadili İtalyancadır.

Çocuk yaşlarında şarkı söylemeye, dans etmeye ve piyano çalmaya başlayan Lara Fabian, 8 yaşında Brüksel Kraliyet Konservatuarı'nda müzik eğitimi aldı.

1988 yılında 33. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Lüksemburg'u temsil etti ve dördüncü oldu.

Son olarak 2015 yılının Kasım ayında Ma vie dans la tienne isimli 11 şarkılık albümünü çıkardı.
Lara Fabian - Till I Get Over You Şarkı Sözleri Lyrics
And the sunlight on your face
It's a memory I'll never replace
Never thought I'd have to try to let it go
Now if you're gettin' on all right
I was hopin' that maybe you'd show me
What to do, how to make it through
[Chorus:]
Till I get over you
I can give
I can live a lie
Till I get over you
I can save one prayer for love
Till I get over you
I can live, I can live
Till I get over you

And I could never give enough
Couldn't save it with all my love
Watched you walk out leaving me there wanting more
Now I can't get through the night
And I'm drowning but I would be damned babe
If you knew, I can make it through
Chorus
And the sunlight on your face
Maybe someday I will erase
But if I do
Could I make it through
Through this world without loving you
Till I get over you
I can give
I can live a lie
Till I get over you
I can save one prayer for love
Till I get over you
I can live, I can live

Google Translate Çevirisi

Ve yüzünüzde güneş ışığı
Ben yerini asla bir hafıza var
Ben gidelim denemek zorunda hiç düşünmemiştim
Şimdi tüm sağdaki oluyoruz eğer
Belki bana göstermek olacağımı umuyordum
Ne yapmalı, bunu doğru yapmak nasıl
[Nakarat]
Sana gel kadar
verebilirim
Bir yalanı yaşayabilirim
Sana gel kadar
Ben aşk için tek dua kaydedebilirsiniz
Sana gel kadar
Ben yaşayabilir, ben yaşayabilirim
Sana gel kadar

Ve yeterince vermek asla
Tüm sevgimle ile kurtaramadı
Beni oraya bırakarak daha fazla isteyen çıkmak İzlenen
Şimdi gece boyunca elde edemezsiniz
Ve ben boğuluyorum ama bebeğim lanet olacağını
Eğer bilseydim, ben bunu başarabiliriz
koro
Ve yüzünüzde güneş ışığı
Belki bir gün ben silecektir
Ama ben yaparsam
Ben aracılığıyla yapabilir misiniz
Seni sevmekten olmadan bu dünya ile
Sana gel kadar
verebilirim
Bir yalanı yaşayabilirim
Sana gel kadar
Ben aşk için tek dua kaydedebilirsiniz
Sana gel kadar
Ben yaşayabilir, ben yaşayabilirim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »