Fettah Can - Özledim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Fettah Can - Özledim Sözleri, Fettah Can - Özledim Şarkı Sözü, Fettah Can - Özledim Lyrics, Fettah Can - Özledim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Fettah CanFettah Can - Özledim şarkı sözlerinden önce Fettah Can hakkında kısaca bilgi;

Fettah Can, 12 Ekim 1975, Karacabey, Bursa doğumludur.

Henüz çocuk yaşlarında, babasının yönlendirmesiyle, müziğe ilgi duyan sanatçı, gündüzleri tezgahtarlık yaparken, akşamları Belediye konservatuvarında şan dersleri almaya başladı.

Liseyi dışarıdan bitiren Fettah Can, o dönemde bir yandan ud ve gitar çaldı, diğer yandanda besteler yaptı.

Hazine isimli ilk albümünü 2010 yılının Temmuz ayında piyasaya sürdü.
Fettah Can - Özledim Şarkı Sözleri
Dışarıdan gördüğün gibi değilim
Bir kez olsun buradan bakmadın
Üzüldüm zannediyorsan şunu bil
Canım yandı geçti çok yakmadın

Yaz gelir içimi sarar aynı telaşlar
Kim bilir belki de bir aşk başlar
Dalgalanır deniz ne çıkar Durur yavaşlar
Kim bilir belki de bir aşk başlar

Ben özledim galiba seni
Bu yüzden bu kadar sitemlerim
Sen üzülme Acıdan bu sözlerim
Karsımda görsem dolar gözlerim

Ben özledim galiba seni
Bu yüzden bu kadar sitemlerim
Sen üzülme Acıdan bu sözlerim
Karsımda görsem dolar gözlerim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »