Fettah Can - Oyuncak Şarkı Sözleri

Sayfamızda Fettah Can - Oyuncak Sözleri, Fettah Can - Oyuncak Şarkı Sözü, Fettah Can - Oyuncak Lyrics, Fettah Can - Oyuncak Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Fettah CanFettah Can - Oyuncak şarkı sözlerinden önce Fettah Can hakkında kısaca bilgi;

Fettah Can, 12 Ekim 1975, Karacabey, Bursa doğumludur.

Henüz çocuk yaşlarında, babasının yönlendirmesiyle, müziğe ilgi duyan sanatçı, gündüzleri tezgahtarlık yaparken, akşamları Belediye konservatuvarında şan dersleri almaya başladı.

Liseyi dışarıdan bitiren Fettah Can, o dönemde bir yandan ud ve gitar çaldı, diğer yandanda besteler yaptı.

Hazine isimli ilk albümünü 2010 yılının Temmuz ayında piyasaya sürdü.
Fettah Can - Oyuncak Şarkı Sözleri
Sana bir inandım neler geldi başıma
Uyar mıyım artık senin bir lafına
Yüreğimin kapısını sana sürgüledim
Bir daha sakın çıkma karşıma

Gidecektin neden geldin söyle
Beni yarı yolda bırakmak var mı öyle
Gidecektin neden geldin söyle
Beni yarı yolda bırakmak var mı öyle

Ben oyuncak değilim yar
Benimle alay etme
Doğduğum güne yanarsın
Gel beni deli etme

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »