Umut Kaya - Bana Kelime Yapma Şarkı Sözleri

Sayfamızda Umut Kaya - Bana Kelime Yapma Sözleri, Umut Kaya - Bana Kelime Yapma Şarkı Sözü, Umut Kaya - Bana Kelime Yapma Lyrics, Umut Kaya - Bana Kelime Yapma Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Umut KayaUmut Kaya - Bana Kelime Yapma şarkı sözlerinden önce Umut Kaya hakkında kısaca bilgi;

Umut Kaya, 6 Nisan 1981, İzmir doğumludur.

Türk rock müzik şarkıcısı olmanın yanı sıra söz yazarıdır.

İlk albümünü Aralık 2008'de kendi ismi ile çıkardı. Umut Kaya isimli bu ilk albüm 10 şarkıdan oluşuyor.

15 Nisan 2014 yılında ise "Gün Olur Devran Döner" isimli ikinci albümünü çıkardı.

Türkiye genelinde 100’den fazla konser verdi.

‘Benim Annem Bir Melek’ dizisinin jenerik müziğini ve ‘Çakıl Taşları’ isimli gençlik dizisinin de tüm müziklerini Umut Kaya yaptı.
Umut Kaya - Bana Kelime Yapma Şarkı Sözleri
Yanımdaydın ne oldu
Niye gittin ne oldu
Ne güzel başlamıştık
Sonumuz yalan oldu

Felekten bir geceydi
Her yer eğlenceydi
O üç kuruşluk adam mı seni yola getirdi

Aynı şeyler bir daha olmaz gülüm olmaz
Boş bi'kaç kelimeyle şu koca gönül doymaz
Yaptığın bana evlat acısı gibi koymuş
Senin derdin üzerimden prim olmuş, reklam olmuş
Yalan olmuş, yılan olmuş

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »