Umut Kaya - Artık Şarkı Sözleri

Sayfamızda Umut Kaya - Artık Sözleri, Umut Kaya - Artık Şarkı Sözü, Umut Kaya - Artık Lyrics, Umut Kaya - Artık Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Umut KayaUmut Kaya - Artık şarkı sözlerinden önce Umut Kaya hakkında kısaca bilgi;

Umut Kaya, 6 Nisan 1981, İzmir doğumludur.

Türk rock müzik şarkıcısı olmanın yanı sıra söz yazarıdır.

İlk albümünü Aralık 2008'de kendi ismi ile çıkardı. Umut Kaya isimli bu ilk albüm 10 şarkıdan oluşuyor.

15 Nisan 2014 yılında ise "Gün Olur Devran Döner" isimli ikinci albümünü çıkardı.

Türkiye genelinde 100’den fazla konser verdi.

‘Benim Annem Bir Melek’ dizisinin jenerik müziğini ve ‘Çakıl Taşları’ isimli gençlik dizisinin de tüm müziklerini Umut Kaya yaptı.
Umut Kaya - Artık Şarkı Sözleri
Ellemeyin beni bu gece dostlar
Çok büyük derdim var
İçimdeki boşluk içkiyle doldu
Benim kendime kastım var

Dönse de dünya artık çevremde
Durmuyor ruhum bu süslü bedende
Ve yine o şişe yine elimde
Tükensin artık

Ellemeyin beni ah bu zamanlar
Çok büyük derdim var
İçimdeki boşluk içkiyle doldu
Benim kendime kastım var

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »