Selda Bağcan - Ağlama Anne Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selda Bağcan - Ağlama Anne Sözleri, Selda Bağcan - Ağlama Anne Şarkı Sözü, Selda Bağcan - Ağlama Anne Lyrics, Selda Bağcan - Ağlama Anne Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selda BağcanSelda Bağcan - Ağlama Anne şarkı sözlerinden önce Selda Bağcan ile ilgili kısaca bilgi;

Selda Bağcan, 1948, Muğla doğumludur.

1971 yılında Ankara Üniversitesi Fen Fakültesi Fizik Mühendisliği öğrencisiyken diğer yandan müzikle ilgilenmeye başladı. İki adet 45'lik plak çıkarıp, bunlarda bir milyondan fazla satınca, meslek olarak müziği seçti.

Dış ülkelerde de konserler veren Selda Bağcan, 1972'de Bulgaristan'da gerçekleştirilen Altın Orfe Festivali'nde ülkemizi temsil etti.

2000 yılında konser vermek üzere Antakya'ya giderken trafik kazası geçirerek ağır yaralandı ve uzun süre tedavi gördü.
Selda Bağcan - Ağlama Anne Şarkı Sözleri
Ah ne hayatlar umidiyle zamansız yollara düştüm
İlk yenilen biz değildik elbet
Gün oldu dünyaya küstüm
Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar aldım acılardan
Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar yandım
Sen ne olur çocukluğumu sakla
Tek kalan bu elimde avucumda
Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar aldım acılardan
Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar yandim
Her birimiz başka bir hikaye
Anne bu ayrılıklar niye
Sen yine bir ninni söyle bana
Yavrum uyusun da buyusun diye
Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar aldım acılardan
Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar yandım
Sen ne olur cocuklugumu sakla
Tek kalan bu elimde avucumda
Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar aldım acılardan
Ağlama anne benim icin ağlama
Ben de herkes kadar yandım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »