Selda Bağcan - Ağladım Anne Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selda Bağcan - Ağladım Anne Sözleri, Selda Bağcan - Ağladım Anne Şarkı Sözü, Selda Bağcan - Ağladım Anne Lyrics, Selda Bağcan - Ağladım Anne Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selda BağcanSelda Bağcan - Ağladım Anne şarkı sözlerinden önce Selda Bağcan ile ilgili kısaca bilgi;

Selda Bağcan, 1948, Muğla doğumludur.

1971 yılında Ankara Üniversitesi Fen Fakültesi Fizik Mühendisliği öğrencisiyken diğer yandan müzikle ilgilenmeye başladı. İki adet 45'lik plak çıkarıp, bunlarda bir milyondan fazla satınca, meslek olarak müziği seçti.

Dış ülkelerde de konserler veren Selda Bağcan, 1972'de Bulgaristan'da gerçekleştirilen Altın Orfe Festivali'nde ülkemizi temsil etti.

2000 yılında konser vermek üzere Antakya'ya giderken trafik kazası geçirerek ağır yaralandı ve uzun süre tedavi gördü.
Selda Bağcan - Ağladım Anne Şarkı Sözleri
Hedefim insandı, vur emri geldi
Ellerim titredi, ağladım anne
Bir sağıma baktım bir de sol yanıma
Yüreğim sızladı, ağladım anne

Gecenin yarısı, dağın başında
Siperde beklerken, ayışığında
Hedef oldu, durdu karşımda
Yüzümü çevirdim, ağladım anne

Yolun karşısında, yakın yerdeydi
Gördüğüm kadar, genç de biriydi
Bir taşın dibinden, kalktı yürüdü
Ardı sıra baktım, ağladım anne

Onun da yolunu, bekleyen vardır
Anası babası, sevdiği vardır
Belki de yubvası, yavrusu vardır
Kıymadım vurmaya, ağladım anne

O da benim gibi, emir kuluydu
Belli memleketi, güney doğuydu
Bilmem ki oda beni,vururmuydu
Ben ona kıymadım ,ağladım anne

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »