Şebnem Ferah - Bazı Aşklar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Şebnem Ferah - Bazı Aşklar Sözleri, Şebnem Ferah - Bazı Aşklar Şarkı Sözü, Şebnem Ferah - Bazı Aşklar Lyrics, Şebnem Ferah - Bazı Aşklar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Şebnem FerahŞebnem Ferah - Bazı Aşklar şarkı sözlerinden önce Şebnem Ferah hakkında kısaca bilgi;

Şebnem Ferah, 12 Nisan 1972, Yalova doğumludur.

Müziğe olan ilgisi, ailesininde desteği ile 5-6 yaşlarında başladı.

İlkokulda mandolin ve solfej dersleri almaya başladı, okul orkestrasında da solistlik yaptı.

Bursa Özel Namık Sözeri Lisesi'nde yatılı olarak okudu.

Sezen Aksu ve Onno Tunç'un da desteğiyle, "Kadın" isimli ilk albümünü 1996 yılında çıkardı.

İlk klibinide "Vazgeçtim Dünyadan" isimli şarkısına çekti.

Ayrıca 2007 yılında sanatçının adına çıkarılan Şebokolik isimli bir dergi 2015 yılında hala yayınını sürdürmekte.
Şebnem Ferah - Bazı Aşklar Şarkı Sözleri
En son gördüğüm rüya
En son yazdığım şarkı

Hepsini sana anlatamazsam
Hepsini sana söyleyemezsem
Hepsini seninle paylaşamazsam
Eğer sen duymazsan

Yarım kalırlar
Yetim kalırlar
Küskün kalırlar
Aynı sen ve ben gibi

Sen ben bitmeyen şiir
Sen ben bitmeyen şarkı

Boynunun omzunla buluştuğu
Hem serin hem ılık çukurdan
Yavaş yavaş yudum yudum su içtim
Sonra kayboldum

Bazı aşklar
Yarım kalırlar
Yetim kalırlar
Küskün kalırlar
Aynı sen ve ben gibi

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »