Şebnem Ferah - Babam Oğlum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Şebnem Ferah - Babam Oğlum Sözleri, Şebnem Ferah - Babam Oğlum Şarkı Sözü, Şebnem Ferah - Babam Oğlum Lyrics, Şebnem Ferah - Babam Oğlum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Şebnem FerahŞebnem Ferah - Babam Oğlum şarkı sözlerinden önce Şebnem Ferah hakkında kısaca bilgi;

Şebnem Ferah, 12 Nisan 1972, Yalova doğumludur.

Müziğe olan ilgisi, ailesininde desteği ile 5-6 yaşlarında başladı.

İlkokulda mandolin ve solfej dersleri almaya başladı, okul orkestrasında da solistlik yaptı.

Bursa Özel Namık Sözeri Lisesi'nde yatılı olarak okudu.

Sezen Aksu ve Onno Tunç'un da desteğiyle, "Kadın" isimli ilk albümünü 1996 yılında çıkardı.

İlk klibinide "Vazgeçtim Dünyadan" isimli şarkısına çekti.

Ayrıca 2007 yılında sanatçının adına çıkarılan Şebokolik isimli bir dergi 2015 yılında hala yayınını sürdürmekte.
Şebnem Ferah - Babam Oğlum Şarkı Sözleri
Bu akşam sanki hiç ayrılmamışız gibi
Hissetmek istedim
En sevdiğin kot pantolonumla
En sevdiğin lacivert tişörtümü giydim
Güzel bir akşam yemeği hazırladım
Beraber aldığımız mumları yaktım
Şarap açtım bir sana bir bana
İki kadeh çıkardım

Sevgilim ve dostum babam oğlum
Arkadaşım aşkım herşeyimdin sen

Çok zaman geçti gitti ikimizden
Özür dilerim seni üzdüysem
Sadece dinle hiçbir şey düşünmeden
Şimdi bunlar geldi içimden
Bu akşam seni çok özledim
Bütün şarabı tek başıma içtim
Kırgınlığım bile geçti kalmadı
Şimdi bunlar geldi içimden

Bu akşam sanki hiç beni kırmamışsın gibi
Hissetmek istedim
En son tatilimizi düşündüm
Ayrılmadan yirmi gün önce
Dünyanın en güzel şehirlerinden birinde
Yürüdük kilometrelerce
İz bıraktık kaldırımlarda
Otelde caddelerde

Sevgilim ve dostum babam oğlum
Arkadaşım aşkım herşeyimdin sen

Çok zaman geçti gitti ikimizden
Özür dilerim seni üzdüysem
Sadece dinle hiçbir şey düşünmeden
Şimdi bunlar geldi içimden
Bu akşam seni çok özledim
Bütün şarabı tek başıma içtim
Kırgınlığım bile geçti kalmadı
Şimdi bunlar geldi içimden

Bu akşam sanki hiç aldatmamışsın gibi
Hissetmek istedim
Uyurken bile özlerdik birbirimizi delicesine
Düşündüm durdum sordum anlamadım
Beraber yaptığımız şeyleri andım
Seni son kez özledim ve bu şarkıyı yazdım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »