Avril Lavigne - Touch The Sky Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Touch The Sky Sözleri, Avril Lavigne - Touch The Sky Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Touch The Sky Lyrics, Avril Lavigne - Touch The Sky Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Touch The Sky şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Touch The Sky Şarkı Sözleri
I used to carry this big old world
Bu kocaman yaşlı dünyayı taşırdım

On my shoulders and back
Omuzlarımda ve sırtımda

I used to lie inside my room
Odamda yatardım

Wondering where I'm at
Burası neresi diye merak ederek

I felt a chill running through my veins
Damarlarımda akan birsoğukluk hissederdim

And wondered, would I be saved?
Ve merak ederdim, kurtarılacak mıydım?

I felt the ice building in my soul
Ruhumdaki buzdan yapıyı hissederdim

Would it melt away?
Yok edebilecek miydim?


He's a warm breeze
O ılık bir meltem

Breathing life into me
Bana hayat veren

He's the sunlight
O güneş ışığı

Shining down on me
Üzerime düşen


I used to worry my life away
Yaşamım beni üzerdi

Counting every dime
Her kuruşu saymam

Shutting out the ones I loved
Sevdiğim şeyleri bırakmak

Never finding the time
Asla zaman bulamamak


And then one day I was overcome
Ve bir gün üstesinden geldim

By loneliness and dispair
Yalnızlığın ve hayal kırıklığının

And deep inside I thought I heard
Ve derinlerde duyduğumu sandım

"Lean on me, I'm here"
'Bana güven, yanındayım

He's a warm breeze
O ılık bir meltem

Breathing life into me
Bana hayat veren

He's the sunlight
O güneş ışığı

Shining down on me
Üzerime düşen


I pulled the burden from off my back
Sırtımdaki yükü aldım

And tossed it into the wind
Ve rüzgarın içine fırlattım

And stretched my arms toward the sky
Ve kollarımı gökyüzüne kaldırdım

And let my life begin
Ve bıraktım hayatım başlasın


And like a tree, I have measured up
Ve bir ağaç gibiyim, ölçülü olarak

Best when I've been cut down
Kesildiğimde iyiyim

And like a tree, I can touch the sky
Ve bir ağaç gibi, gökyüzüne dokunabilirim

With my feet on the ground
Ayaklarım yerde olsa bile yapabilirim


He's a warm breeze
O ılık bir meltem

Breathing life into me
Bana hayat veren

He's the sunlight
O güneş ışığı

Shining down on me
Üzerime düşen


He's a warm breeze
O ılık bir meltem

Breathing life into me
Bana hayat veren

He's the sunlight
O güneş ışığı

Shining down on me
Üzerime düşen

Shining down on me
Üzerime düşen

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »