Avril Lavigne - Too Much To Ask Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Too Much To Ask Sözleri, Avril Lavigne - Too Much To Ask Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Too Much To Ask Lyrics, Avril Lavigne - Too Much To Ask Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Too Much To Ask şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Too Much To Ask Şarkı Sözleri
It's The First Time I've Ever Felt This Lonely,
İlk Defa Bu Kadar Yanlız Hissediyorum,

Wish Someone Would Cure This Pain...
Birisini Bu Acıyı İyileştirmesini Dilerdim...

It's Funny When You Think İt's Gonna Work Out...
Bunun Yürüyeceğini Düşünmen Komikti...

Till You Chose Weed Over Me You're So Lame
Zayıf Olduğunda Beni Başından Def Edinceye Kadar


I Thought You Were Cool Until The Point,
Bir Noktaya Kadar Sakin Olduğunu Düşünmüştüm,

Up Until The Point You Didn't Call Me When You Said You Would�
Beni Arayacağını Söyleyip Aramadığın Noktaya Kadar...

Finally Figured Out You're All The Same,
En Sonunda Seninde Hepsiyle Aynı Olduğunu Çözdüm,

Always Coming Up With Some Kind Of Story�
Herzaman Bir Çeşit Bahaneyyle Gelen...


Every Time I Try To Make You Smile,
Seni Nezaman Gülümsetmeye Çalışsam

You're Always Feeling Sorry For Yourself�
Herzaman Kendin İçin Üzülürdün...

Every Time I Try To Make You Laugh,
Ne Zaman Seni Kahkahalara Boğmaya Çalışsam,

You Can't Your Too Tough�
Kendini Güçlü Hissetmedin...

You Think You're Loveless�
Sevgisiz Olduğunu Düşündün...

Is That Too Much That I'm Askin For?
İstediğim Şey İçin Bu Çok Mu Fazla?


Thought You'd Come Around When I İgnored You,
Seni Önemsemediğimde Yanıma Gelebileceğini Düşündüm,

So I Thought You'd Have The Decency To Change
Belki Değişip Daha Kibar Olabileceğini Düşündüm

But Babe I Guess You Didn't Take That Warning,
Ama Sanırım Bebeğim Bu Uyarıyı Dikkate Almadın,

'Cause I'm Not About To Look At Your Face Again�
Çünkü Bir Daha Senin Yüzüne Bakmakla İlgilenmiyorum


Can't You See That You Lie To Yourself?
Kendine Yalan Söylediğini Göremiyormusun?

You Can't See The World Through A Mirror,
Dünyanın Baştan Sona Bir Ayna Olduğunu Göremiyorsun,

It Won't Be Too Late When The Smoke Clears�
Duman Temizlendiğinde Çok Geç Kalmamış Olacağım...

'Cause I'm, I Am Still Here��
Çünkü Ben, Ben Hala Burdayım...


But Everytime I Try To Make You Smile
Ama Ne Zaman Seni Gülümsetmeye Çalışsam

You'd Always Grow Up Feeling Sorry For Yourself
Her Seferinde Kendini Üzecek Birşeyler Buluyorsun

Everytime I Try To Make You Laugh
Ne Zaman Seni Güldürmeye Çalışsam

You Stand Like A Stone
Bir Kaya Gibi Duruyorsun

Alone İn Your Zone
Kendi Bölgende Yalnız Başına Duruyorsun

Is İt Too Much That I'm Asking For?
İstediğim Şey İçin Bu Çok Mu Fazla?


(Sing Fast)
(Hızlı Bölüm)
Can't Find Where I Am, Lying Here Alone İn Fear,
Nerde Olduğumu Bulamıyorum, Korku İçinde Yere Uzanmışım

Afraid Of The Dark, No One To Claim Alone Again
Karanlıktan Korkuyorum, Kimse Birdaha Yanlızlığı Talep Etmez

Yeah, Yeah��

Can't You See That You Lie To Yourself?
Kendine Yalan Söylediğini Göremiyormusun?

You Can't See The World Through A Mirror,
Dünyanın Baştan Sona Bir Ayna Olduğunu Göremiyorsun,

It Won't Be Too Late When The Smoke Clears�
Duman Temizlendiğinde Çok Geç Kalmamış Olacağım...

'Cause I'm, I Am Still Here��
Çünkü Ben, Ben Hala Burdayım...

Every Time I Try To Make You Smile,
Ne Zaman Seni Gülümsetmeye Çalışsam,

You're Always Feeling Sorry For Yourself
Herzaman Kendin İçin Üzgünsün

Every Time I Try To Make You Laugh,
Ne Zaman Seni Güldürmeye Çalışsam

You Can't Your Too Tough�
Kendini Güçlü Hissetmedin...

You Think You're Loveless�
Sevgisiz Olduğunu Düşündün...

Is That Too Much That I'm Askin For?
İstediğim Şey İçin Bu Çok Mu Fazla?

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »