Avril Lavigne - Tik Tok Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Tik Tok Sözleri, Avril Lavigne - Tik Tok Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Tik Tok Lyrics, Avril Lavigne - Tik Tok Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Tik Tok şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Tik Tok Şarkı Sözleri
Wake up in the morning feeling like P Diddy
Sabahları uyanır P.Diddy gibi hissederim
(Hey, what up girl?)
(Hey, naber kızım?)
Put my glasses on, Im out the door
Gözlüğümü taktım, Kapıdan çıktım
Im gonna hit this city (Lets go)
Bu şehri vuracağım (Hadi gidelim)

Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack
Ayrılmadan önce, dişlerimi bir şişe Jack ile fırçalarım
Cause when I leave for the night, I aint coming back
Çünkü gece için çıktığımda, geri dönmem
Im talking � pedicure on our toes, toes
Konuşuyorum � ayak parmağımıza pedikür yaptırırken
Trying on all our clothes, clothes
Bütün kıyafetlerimizi deniyoruz,kıyafetler
Boys blowing up our phones, phones
Çocuklar telefnumuzu patlatıyor , telefonlar

Drop-toping, playing our favorite cds
Çok içip,favori cdlerimizi çalıyoruz
Pulling up to the parties
Partiye çekiyoruz
Trying to get a little bit tipsy
Biraz çakırkeyif olmaya çalışıyoruz

Dont stop, make it pop
Durma, patlat onu
DJ, blow my speakers up
DJ, hoparlötlerimi patlat
Tonight, Imma fight
Bu gece, dövüşeceğim
Til we see the sunlight
Gün ışığını görene kadar
Tick tock, on the click
Tik Tak, tıklamakta
But the party dont stop
Ama parti durmuyor
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

Aint got a care in world, but got plenty of beer
Dünya umrumda değil, fazlaca bira var
Aint got no money in my pocket, but Im already here
Cebimde hiç pata yok, ama çoktan buradayım
Now, the dudes are lining up cause they hear we got swagger
Şimdi, millet sıraya dizildi çünkü bizim havalı olduğumuzu duydular
But we kick em to the curb unless they look like Mick Jagger
Ama onları engelledik Mick Jagger a benzememelerine rağmen
Im talking about � everybody getting crunk, crunk
Herkesin delirdiğinden bahsediyorum
Boys trying to touch my junk, junk
Erkekler kalçama dokunmaya çalışıyorlar
Gonna smack him if he getting too drunk, drunk
Eğer sarhoş olursa onu tokatlamalıyım
Now, now � we goin til they kick us out, out
Şimdi, şimdi Onlar bizi dışarı atmadan gidiyoruz
Or the police shut us down, down
Ya da polis bizi yakalamadan
Police shut us down, down
Polis bizi yakalamadan
Po-po shut us -
Po-po bizi yakalamadan-

DJ, you build me up
Dj, beni kuvvetlendiriyorsun
You break me down
Beni bozuyorsun
My heart, it pounds
Kalbim, hızla çarpıyor
Yeah, you got me
Evet, beni aldın
With my hands up
Ellerim havada
You got me now
Beni yakaladın
You gotta that sound
Bu müziği yakalamalısın
Yea, you got me
Evet, beni yakaladın

DJ, you build me up
Dj, beni kuvvetlendiriyorsun
You break me down
Beni bozuyorsun
My heart, it pounds
Kalbim, hızla çarpıyor
Yeah, you got me
Evet, yakaladın beni
With my hands up
Ellerim havada
Get your hands up
Ellerini havaya kaldır
Put your hands up
Ellerini havaya koy
No, the party dont start until I walk in
Hayır, ben girene kadar parti başlamayacak

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »