Avril Lavigne - Think About İt Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - Think About İt Sözleri, Avril Lavigne - Think About İt Şarkı Sözü, Avril Lavigne - Think About İt Lyrics, Avril Lavigne - Think About İt Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - Think About İt şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - Think About İt Şarkı Sözleri
I never wanted to run away from you
Hiç senden kaçmak istememişimdir
I felt real bad,but that was what I did
Gerçekten kötü hissettim ama bu benim yaptığım birşeydi
I never wanted to, I didn't hear from you
Hiç istememiştim,senden dinlememiştim
And you weren't there for me so that is what happenened
Ve benim için burada değildin,bu yüzden tüm bu olanlar

pre chorus-
And I'm not sorry,cause we were boring
ve özür dilemedim çünkü çok sıkıcıydık
I'm not ignoring anything(anything)
Hiçbirşeyi görmezden gelmiyorum (hiçbirşeyi)

chorus-
There's only so much I can take
Sadece çok fazla alabileceğim şey var
Before I start to doubt it
Onu kuşkulandırmaya başlamadan önce
There's only so much I can give


It's time yo have my fun,there's no way it's done
Eğlenmemin tam zamanı,yolu yok ,bitti
'Take me with no regrets' and that is what I'll do
'olmayan pişmalıklarınla beni al've bu yapacağım şey

I'll never understand where were you coming from
Nerden geldiğini asla anlamayacağım
And where did you go?You weren't there for me
ve nereye gittin?benim için burda değildin

pre chorus-
And I'm not sorry,cause we were boring
ve özür dilemedim çünkü çok sıkıcıydık
I'm not ignoring anything(anything)
Hiçbirşeyi görmezden gelmiyorum (hiçbirşeyi)

Sadece çok fazla verebileceğim şey var
You should think about it
Bunun hakkında düşünmelisin
yeah,you should think about it
evet,bunun hakkında düşünmelisin
You should think about it
Bunun hakkında düşünmelisin

There's only so much we can do
Sadece çok fazla yapabileceğimiz şey var
Can we do without it?
Onsuz da yapabilirmiyiz?
There's only so much you can say
Sadece çok fazla söyleyebileceğin şey var
Did you forget about it? x2
Onları unuttunmu? x2

I never wanted to run away from you
Hiç senden kaçmak istememişimdir
I felt real bad,but that was what I did
Gerçekten kötü hissettim ama bu benim yaptığım birşeydi

pre chorus-
And I'm not sorry,cause we were boring
ve özür dilemedim çünkü çok sıkıcıydık
I'm not ignoring anything(anything)
Hiçbirşeyi görmezden gelmiyorum (hiçbirşeyi)

chorus-
There's only so much I can take
Sadece çok fazla alabileceğim şey var
Before I start to doubt it
Onu kuşkulandırmaya başlamadan önce
There's only so much I can give

I never wanted to run away from you
Hiç senden kaçmak istememişimdir
I felt real bad,but that was what I did
Gerçekten kötü hissettim ama bu benim yaptığım birşeydi

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »