Avril Lavigne - I Love You Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - I Love You Sözleri, Avril Lavigne - I Love You Şarkı Sözü, Avril Lavigne - I Love You Lyrics, Avril Lavigne - I Love You Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - I Love You şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - I Love You Şarkı Sözleri
La la
La la la la
La la
La la la la
I like your smile
Gülüşünü seviyorum
I like your vibe
Senin elektriğini seviyorum
I like your style
Tarzını seviyorum
But that's not why I love you
Ama bunlar seni sevmemin nedenim değiller.
And I, I like the way
Ve ben, ben seviyorum
You're such a star
Bir yıldız gibi olmanı
But that's not why I love you
Ama bu seni sevmemin nedeni değil.
Hey
Do you feel, do you feel me?
Hissediyor musun, beni hissediyor musun?
Do you feel what I feel, too?
Ben ne hissediyorsam sende hissediyor musun?
Do you need, do you need me?
İhtiyacın var mı, bana ihtiyacın var mı?
Do you need me?
Bana ihtiyacın var mı?
[chorus]
You're so beautiful
Çok güzelsin .
But that's not why I love you
Ama bu benim seni sevmemin nedeni değil.
I'm not sure you know
Bildiğinden emin değilim .
That the reason I love you is you
Seni sevme nedenimin sen olduğu
Being you
Sen olmak �
Just you
Sadece sen ..
Yeah the reason I love you is all that we've been through
Evet hepsinin arasından seni sevme nedenim bu.
And that's why I love you
Ve bu seni sevme nedenim.
La la
La la la la
La la
La la la la
I like the way you misbehave
Yaramazlık yapışını seviyorum
When we get wasted
Tükenmeye başladığımızda
But that's not why I love you
Ama bu seni sevmemin nedeni değil.
And how you keep your cool
Ve havalı oluşunu koruma şeklin
When I am complicated
Ben karmakarışıkken
But that's not why I love you
Ama bu seni sevme nedenim değil.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »