Avril Lavigne - I Don't Have To Try Şarkı Sözleri

Sayfamızda Avril Lavigne - I Don't Have To Try Sözleri, Avril Lavigne - I Don't Have To Try Şarkı Sözü, Avril Lavigne - I Don't Have To Try Lyrics, Avril Lavigne - I Don't Have To Try Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Avril LavigneAvril Lavigne - I Don't Have To Try şarkı sözlerinden önce Avril Lavigne hakkında kısaca bilgi;

Avril Lavigne, 27 Eylül 1984; Belleville, Ontario, Kanada doğumludur.

Rock Sanatçısı ve Söz Yazarıdır.

Menajeri Cliff Fabri, onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.

Let Go isimli ilk albümü 2002 yılında çıktı.

Lavigne'in ikinci albümü Under My Skin ise, 25 Mayıs 2004'te çıktı ve ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avustralya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye ,Tayland gibi ülkelerin listelerine bir numaradan giriş yaptı.

1 Temmuz 2013 tarihinde Chad Kroeger ile Fransa'nın güneyinde muhteşem bir düğünle evlendi ve 2 Eylül 2015'te ayrıldı.
Avril Lavigne - I Don't Have To Try Şarkı Sözleri
I'm the one, I'm the one who knows the dance
-eğlenceyi bilen biriyim
I'm the one, I'm the one who's got the prance
-kasıla kasıla yürüyen biriyim
I'm the one, I'm the one who wears the pants
-pantalon giyen birim
I wear the pants
-pantalon giyerim
I'm the one who tells you what to do
-ben sana yapacaklarını söyleyen biriyim
You're the one, you're the one if I let you
-sen ize benim iznimle birisin
I'm the one, I'm the one who wears the pants
--pantalon giyen biriyim
I wear the pants
-pantalon giyerim

Hey you, follow me I'll take the lead
-hey sen beni takip et lideri alacağım
Can't you see
-göremiyor musun
Don't you question me
-bana sormuyor musun?
You just do what I say
-sadece söylediklerimi yaparsın

I don't care what you're saying
-ne söylediğini takmıyorum
I don't care what you're thinking
-ne düşündüğünü takmıyorum
I don't care about anything
-hiçbir şey hakkında endişelenmiyorum
Get ready, get ready cause I'm happening
-hazır ol çünkü ben oluyorum
I don't care what you're saying
-ne söylediğini takmıyorum
I don't care what you're thinking
-ne düşündüğünü takmıyorum
I don't care about anything
-hiçbir şey hakkında endişelenmiyorum
Get ready, get ready cause I'm on the scene
-hazır ol çünkü ben olay yerindeyim

[Chorus]

I don't have to try
-denemek zorunda değilim
To make you realize
-fark edebilmen için.
Anything I wanna do, anything I'm gonna do
-yapmak istediğim herhangi bir şey, yapacağım herhangi bir şey
Anything I wanna do I do
-yapmak istediğim her şeyi yaparım
And I don't have to try
-denemek zorunda değilim

Don't you disagree
-aynı düşüncede değil misin?
Cause you know it's all about me
-çünkü hepsinin benimle alakalı olduğunu biliyorsun
Be at my beck and call
-benim akıntımda ol, ve çağır
I'm a know-it-all
-ukalayım
And it's all your fault
-ve bu tamamen senin hatan!

I don't care what you're saying
-ne söylediğini takmıyorum
I don't care what you're thinking
-ne düşündüğünü takmıyorum
I don't care about anything
-hiçbir şey hakkında endişelenmiyorum
Get ready, get ready cause I'm happening
-hazır ol çünkü ben oluyorum
I don't care what you're saying
-ne söylediğini takmıyorum
I don't care what you're thinking
-ne düşündüğünü takmıyorum
I don't care about anything
-hiçbir şey hakkında endişelenmiyorum
Get ready, get ready cause I'm on the scene
-hazır ol çünkü ben olay yerindeyim

[Chorus X2]

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »