Shakira - Rules Şarkı Sözleri

Sayfamızda Shakira - Rules Sözleri, Shakira - Rules Şarkı Sözü, Shakira - Rules Lyrics, Shakira - Rules Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Shakira Şarkı SözleriShakira - Rules şarkı sözleri ve çevirisinden önce Shakira ile ilgili kısa bilgi;

Shakira, 2 Şubat 1977, Barranquilla doğumludur...

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll'dür.

2 kez Grammy, 8 kez Latin Grammy, 14 kez Billboard Latin Müzik Ödülü kazanan sanatçının albümleri tüm dünyada 70 milyondan fazla sattı.

Shakira 140 milyon dolarlık net serveti ile dünyanın en zengin şarkıcılarından birisidir.

İlk bestesini daha henüz 6 yaşında ike yapan Shakira, Pies Descalzos adlı bir sivil toplum örgütünün kurucusu ve onursal başkanıdır.

Shakira Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Shakira - Rules Şarkı Sözleri ve Çevirisi
You have to swear
yemin etmelisin
You've got love to love me
beni sevmelisin
That will last forever
sonsuza kadar
We must have a story
Bir hikayeye sahip olmalıyız
With a happy ending
Mutlu sonla biten
I swear to never go away
Asla gitmeyeceğime yemin ediyorum
And never put aside
asla hafife alma

The things I'm gonna say
söyleyeceklerim
Cuz these are rules for us
Bizim için kurallar

Chorus(Nakarat):

Use your eyes only to look at me
gölerini sadece bana bakmak için kullan
Use your mouth only to kiss my lips
ağını sadece beni öpmek için kullan
We are branches of the same old tree
Biz aynı yaşlı ağacın dallarıyız
You can laugh only if you laugh at me
Gülebilirsin, eğer bana güleceksen
You can cry only if you cry for me
Ağlayabilirsin, sadece benim için ağlayacaksan


Don't forget that you're condemned to me
Unutma ki sen bana mahkum edilmişsin
Can't you see
Göremiyormusun
You always were
Hep vardın
You'll always be
Hep olacaksın

You used to say
derdin ki
I should see a doctor
Bir doktora görünmeliyim
Who would keep me busy
beni meşgul edecek
Cuz a jealous woman
Çünkü bir kıskanç kadın
Never makes it easy
Asla işleri kolaylaştırmıyor
And you know I'll defrost
Ve biliyorsun ki çöeceğim
Whatever seems right
Ne doğru görünüyorsa
But it may take a while
Fakat biraz zaman alabilir
Before I change the rules
kuralları değiştirmeden önce

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »