Shakira - Record Şarkı Sözleri

Sayfamızda Shakira - Record Sözleri, Shakira - Record Şarkı Sözü, Shakira - Record Lyrics, Shakira - Record Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Shakira Şarkı SözleriShakira - Record şarkı sözleri ve çevirisinden önce Shakira ile ilgili kısa bilgi;

Shakira, 2 Şubat 1977, Barranquilla doğumludur...

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll'dür.

2 kez Grammy, 8 kez Latin Grammy, 14 kez Billboard Latin Müzik Ödülü kazanan sanatçının albümleri tüm dünyada 70 milyondan fazla sattı.

Shakira 140 milyon dolarlık net serveti ile dünyanın en zengin şarkıcılarından birisidir.

İlk bestesini daha henüz 6 yaşında ike yapan Shakira, Pies Descalzos adlı bir sivil toplum örgütünün kurucusu ve onursal başkanıdır.

Shakira Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Shakira - Record Şarkı Sözleri ve Çevirisi
I'm older but you're wiser than anyone can see
Your patient like no other has even been with me
Your eyes take me to places
I'd never dreamt about
Your voice is the only music I can't do without

There can't be any doubts now
We're just too far ahead to look behind
And above the good and bad

I need you to believe in my word
I feel like a broken record
And I've told you 700 times
I don't need to keep looking
My search is done

Can you put your trust in my word
I sound like a broken record
And I've said it 700 times
I don't need to keep looking
You are the one

Your hands that have no mercy
Are also my best friends
And I can get lost climbing on your legs that never end
I found a perfect distance between my body and you
And that is no distance, dear if that's alright with you
They said we wouldn't make it
But look at how we've beating all the odds
I just need you to be aware of that

I need you to believe in my word
I feel like a broken record
And I've told you 700 times
I don't need to keep looking
My search is done

Can you put your trust in my word
I sound like a broken record
And I've told you 700 times
I don't need to keep looking
You are the one

I just want you to take a leap of faith
No it's easy to make all the same mistakes
But I won't this time, no, not this time

Can you put your trust in my word
I sound like a broken record
And I've said it 700 times
I don't need to keep looking
You are the one

A dozen icy summers were leading me to you
I had to hear the liars to recognize the truth
Remember the first Christmas
It almost seemed untrue
You promised that you'd always be with me
And I promised too

--------

Ben daha yaşlıyım ama sen kimsenin görebileceğinden daha akıllısın
Sabrın sanki başka birisi benimle olmamış gibi
Gözlerin daha önce hayalini kurmadığım yerlere götürüyor
Sesin onsuz yapamayacağım bir müzik

Şimdi orada hiç şüphe olamaz
Arkamıza bakmak için çok uzaklaştık
Ve iyi ve kötünün üzerinde

Sözlerime inanmana ihtiyacım var
Kendimi bozuk bir plak gibi hissediyorum
Ve sana 700 kere söyledim
Aramaya devam etmeme gerek yok
Araştırmam bitti

Sözlerime karşı dürüst olabilir misin
Bozuk bir plak gibi ses çıkarıyorum
Ve bunu 700 kere söyledim
Aramaya devam etmeme gerek yok
Sen aradığım kişisin

Merhamet olmayan ellerin ayrıca benim en iyi arkadaşım
Ve asla bitmeyen dizlerine tırmanırken kaybolabilirim
Senin üzerindeki vücuduma mükemmel bir mesafe buldum
Ve mesafe yok, hayatım eğer senin için de mahsuru yoksa
Başaramayacağımızı söylediler
Fakat bak nasıl bütün gariplikleri yendik
Sadece bunu fark etmene ihtiyacım var

Sözlerime inanmana ihtiyacım var
Kendimi bozuk bir plak gibi hissediyorum
Ve sana 700 kere söyledim
Aramaya devam etmeme gerek yok
Araştırmam bitti

Sözlerime karşı dürüst olabilir misin
Bozuk bir plak gibi ses çıkarıyorum
Ve bunu 700 kere söyledim
Aramaya devam etmeme gerek yok
Sen aradığım kişisin

Sadece gözünü karartmanı istiyorum
Hayır aynı hataları yapmak kolay
Fakat bu sefer yapmayacağım, hayır, bu sefer değil

Sözlerime karşı dürüst olabilir misin
Bozuk bir plak gibi ses çıkarıyorum
Ve bunu 700 kere söyledim
Aramaya devam etmeme gerek yok
Sen aradığım kişisin

Bir düzine donmuş yazlar beni sana yönlendiriyordu
Gerçeği kavrayabilmek için yalancıları duymam gerekiyordu
İlk Noel'i hatırla
Neredeyse gerçek olmayacak gibi görünüyordu
Her zaman benimle olacağına söz vermiştin
Ve ben de söz vermiştim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »