Shakira - Por Ti Şarkı Sözleri

Sayfamızda Shakira - Por Ti Sözleri, Shakira - Por Ti Şarkı Sözü, Shakira - Por Ti Lyrics, Shakira - Por Ti Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Shakira Şarkı SözleriShakira - Por Ti şarkı sözleri ve çevirisinden önce Shakira ile ilgili kısa bilgi;

Shakira, 2 Şubat 1977, Barranquilla doğumludur...

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll'dür.

2 kez Grammy, 8 kez Latin Grammy, 14 kez Billboard Latin Müzik Ödülü kazanan sanatçının albümleri tüm dünyada 70 milyondan fazla sattı.

Shakira 140 milyon dolarlık net serveti ile dünyanın en zengin şarkıcılarından birisidir.

İlk bestesini daha henüz 6 yaşında ike yapan Shakira, Pies Descalzos adlı bir sivil toplum örgütünün kurucusu ve onursal başkanıdır.

Shakira Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Shakira - Por Ti Şarkı Sözleri ve Çevirisi
En la arena escribí
Lo que te llego amar
Y aún no lo borra
Ni la sal de el mar

Permíteme soñar
Que todavía estás aquí
Aún quiero seguir loca por ti

Sigo sola aquí en este bar
Me falta todo si faltas tú
Imagino tu cuerpo aquí
Con la luna a contra luz
Me quedaré, bebiendo esta copa a tu salud

Sé que al amanecer
Mis lágrimas caerán
Y entre la lluvia se confundirán

Déjame continuar
Ebria y soñando aquí
Sabiendo que estoy
Loca por ti

Sigo sola aquí en este bar
Me falta todo si faltas tú
Imagino tu cuerpo aquí
Con la luna a contra luz
Me quedaré, bebiendo esta copa a tu salud

Sigo sola aquí en este bar
Me falta todo si faltas tú
Imagino tu cuerpo aquí
Con la luna a contra luz
Y no me iré, sin antes brindar a tu salud

Me bebo esta copa a tu salud






Kuma seni sevdiğimi yazdım
Ve hala silemedi
Denizdeki tuzlar da

Hala burada olduğunu hayal etmeme izin ver
Hala senin için delirmek istiyorum

Hala bu barda yalnızım
Her şey eksik, sen eksiksin
Mehtaplı gecede
Vücudunun burada olduğunu hayal ediyorum
Kalacağım, bu kadehi sağlığına içiyorum

Eğer bu şafaksa
Gözyaşlarım damlayacak
Ve yağmurun arasına karışacak, kafaları karışacak

Devam etmeme
Burada sarhoş olmama ve hayal kurmama izin ver
Ben olduğumu biliyorum
Senin için deliriyorum

Hala bu barda yalnızım
Her şey eksik, sen eksiksin
Mehtaplı gecede
Vücudunun burada olduğunu hayal ediyorum
Kalacağım, bu kadehi sağlığına içiyorum

Hala bu barda yalnızım
Her şey eksik, sen eksiksin
Mehtaplı gecede
Vücudunun burada olduğunu hayal ediyorum
Ve sağlığına kadeh kaldırmadan gitmeyeceğim

Bu kadehi sağlığına içiyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »