Shakira - Did It Again Şarkı Sözleri

Sayfamızda Shakira - Did It Again Sözleri, Shakira - Did It Again Şarkı Sözü, Shakira - Did It Again Lyrics, Shakira - Did It Again Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Shakira Şarkı SözleriShakira - Did It Again şarkı sözleri ve çevirisinden önce Shakira ile ilgili kısa bilgi;

Shakira, 2 Şubat 1977, Barranquilla doğumludur...

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll'dür.

2 kez Grammy, 8 kez Latin Grammy, 14 kez Billboard Latin Müzik Ödülü kazanan sanatçının albümleri tüm dünyada 70 milyondan fazla sattı.

Shakira 140 milyon dolarlık net serveti ile dünyanın en zengin şarkıcılarından birisidir.

İlk bestesini daha henüz 6 yaşında ike yapan Shakira, Pies Descalzos adlı bir sivil toplum örgütünün kurucusu ve onursal başkanıdır.

Shakira Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Shakira - Did It Again Şarkı Sözleri ve Çevirisi
First floor, room sixteen
İlk kat,onaltıncı oda

Smells like danger, even better
tehlike gibi kokuyor, daha da iyisi

Set your goals, bless our souls
hedefini belirle,r uhlarımızı kutsa

I'm in trouble but it feels like heaven
başım dertte ama cennet gibi hissettiriyor

Hey

You were like one of those guys
The kind with a wandering eye

gözü fır dönen adamlardan biri gibiydin

But I said, "Hey what the hell
ama ne oluyor dedim

Once in my life I'll take a ride on the wild side"
hayatımda bir kere vahşi kısımda yol alacağım

You were so full of yourself
Kendinle çok ilgiliydin

But damn, were you cute as well
Ama kahretsin, aynı zamanda tatlıydın

you liked my legs, I liked your moves
sen bacaklarımı beğendin,ben hareketlerini beğendim

Anyone could tell that it's hard to deny that
bunu herkes anlayabilir, inkar etmesi çok zor

Did it again now
şimdi yine yaptım

I got it all wrong
tamamiyle yanlış anladım

But it felt so right
Ama çok doğru hissettirdi

I can't believe it
İnanamıyorum

And all the mistakes
That went on for too long

çok uzun zamandan beri devam eden tüm hatalar

Wish there was a way
keşke bir yol olsaydı

I could delete it
silerdim

Eh, eh, eh, eh
Ah, ah, ah, ah

Second night ,in a row
ikinci gece,bir düzen halinde

Back in trouble, I don't get it
belaya dönüş,anlamıyorum

Gotta keep it down
ağırdan almam lazım

coz itll all be cold, we ignore it
çünkü bütün hepsi bitecek,gözardı ediyoruz
(Yes, I know)
(Evet,biliyorum)

coz' getting better
çünkü daha iyi oluyor

Hey

When it comes to men
konu arkelere geldiğinde
its known that I end up choosing wrong
sonunda yanlışı sectiğim bilinir

'Cause I always trip and fall
Çünkü sürekli tökezliyorum ve düşüyorum

The same old rock , repeat and go back
aynı eski hata tekrar ediyorum ve geriye dönüyorum

How blind a girl can be
bir kız ne kadar kör olabilir
to miss you hide your ring
yüzüğünü sakladığını göremeyecek kadar


Thought about everything
Her şeyi düşündüm

I'm so naive imagining and all that
bunların bütün hepsini hayal edemeyecek kadar safım

Did it again,now
şimdi,yine yaptım

I got it all wrong
tümüyle yanlış anladım

But it felt so right
Ama çok doğru hissettirdi

I can't believe it
İnanamıyorum

And all the mistakes
That went on for too long
uzun zaman devam eden tüm hatalar
Wish there was a way
keşke bir yolu olsaydı
I could delete it
(bu hatayı)silebilirdim

Eh, eh, eh, eh
Ah, ah, ah, ah

It may seem to you that I am in a place
Where I'm losing the direction of my life
sana hayatımın hakimiyetini kaybettiğim bir yerdeymişim gibi gözükebilir

But I'm sure that this is nothing but a phase
ama bunun bir aşamadan başka birşey olmadığından eminim

Right back at ya 'cause I'll survive
tekrardan sendeyim çünkü hayatta kalacağım


Did it again,now
şimdi,yine yaptım

I got it all wrong
tamamiyle yanlış anladım

But it felt so right
Ama çok doğru hissettirdi

I can't believe it
İnanamıyorum

And all the mistakes
That went on for too long
uzun zaman devam eden tüm hatalar

Wish there was a way
keşke bir yolu olsaydı

I could delete it
(bu hatayı)silebilirdim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »