Shakira - Cuentas Conmigo Şarkı Sözleri

Sayfamızda Shakira - Cuentas Conmigo Sözleri, Shakira - Cuentas Conmigo Şarkı Sözü, Shakira - Cuentas Conmigo Lyrics, Shakira - Cuentas Conmigo Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Shakira Şarkı SözleriShakira - Cuentas Conmigo şarkı sözleri ve çevirisinden önce Shakira ile ilgili kısa bilgi;

Shakira, 2 Şubat 1977, Barranquilla doğumludur...

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll'dür.

2 kez Grammy, 8 kez Latin Grammy, 14 kez Billboard Latin Müzik Ödülü kazanan sanatçının albümleri tüm dünyada 70 milyondan fazla sattı.

Shakira 140 milyon dolarlık net serveti ile dünyanın en zengin şarkıcılarından birisidir.

İlk bestesini daha henüz 6 yaşında ike yapan Shakira, Pies Descalzos adlı bir sivil toplum örgütünün kurucusu ve onursal başkanıdır.

Shakira Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Shakira - Cuentas Conmigo Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Aunque tus dias sean largos,

y te cubra un cielo gris y triste

cuentas conmigo

Aunque tus noches sean invierno,

y en tu desvelo te espere un mal dia

cuentas conmigo

Cuando en tu rostro reflejes nostalgia

y una sonrisa mal dibujada

cuentas conmigo

Y en tus ojos las lagrimas corran

y tus manos se tornen frias

piensa que estoy yo contigo y cuentas conmigo



Günlerin uzun olsa da

Gri ve üzgün bir gökyüzü üzerini kapatıyorsa

Bana Güvenebilirsin

Gözlerinden yaşlar akıyor

Ellerin üşüyorsa

Seninle olduğumu düşünüp bana güvenebilirsin



Yüzün nostalji gösterdiğinde

Ve kötü yapılmış bir gülümseme

Bana güvenebilirsin

Ve gözlerinden yaşlar akıyor

Ellerin üşüyorsa

Bana güvenebilirsin



Cuentas conmigo amor,

porque tu eres mi vida entera

Cuentas conmigo amor,

porque no tenemos barreras

Cuentas conmigo amor,

porque en las noches tu eres mi estrella

Cuentas conmigo amor,

cuentas conmigo



Bana güvenebilirsin, aşkım

Çünkü bütün hayatım sensin

Bana güvenebilirsin, aşkım

Çünkü bizim engellerimiz yok

Bana güvenebilirsin, aşkım

Çünkü gecelerde yıldızımsın

Bana güvenebilirsin, aşkım

Bana güvenebilirsin



Aunque tus dias sean largos,

y te cubra un cielo gris y triste

cuentas conmigo

Y en tus ojos las lagrimas corran

y tus manos se tornen frias

piensa que estoy yo contigo y cuentas conmigo

Cuentas conmigo amor,

porque tu eres mi vida entera

Günlerin uzun olsa da

Gri ve üzgün bir gökyüzü üzerini kapatıyorsa

Bana güvenebilirsin

Gözlerinden yaşlar akıyor

Ellerin üşüyorsa

Seninle olduğumu düşünüp ana güvenebilirsin



Cuando todo en ti sea alegria y felicidad

cuentas conmigo

Tendre la certeza de saber

que cuento contigo



Tum huzur ve mutluluklar senle oldugunda

Bana güvenebilirsin

Ve ben ozaman kesinlikle bilirim ki

(ben de) Sana güvenebilirim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »