Shakira - Costume Makes The Clown Şarkı Sözleri

Sayfamızda Shakira - Costume Makes The Clown Sözleri, Shakira - Costume Makes The Clown Şarkı Sözü, Shakira - Costume Makes The Clown Lyrics, Shakira - Costume Makes The Clown Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Shakira Şarkı SözleriShakira - Costume Makes The Clown şarkı sözleri ve çevirisinden önce Shakira ile ilgili kısa bilgi;

Shakira, 2 Şubat 1977, Barranquilla doğumludur...

Tam adı Shakira Isabel Mebarak Ripoll'dür.

2 kez Grammy, 8 kez Latin Grammy, 14 kez Billboard Latin Müzik Ödülü kazanan sanatçının albümleri tüm dünyada 70 milyondan fazla sattı.

Shakira 140 milyon dolarlık net serveti ile dünyanın en zengin şarkıcılarından birisidir.

İlk bestesini daha henüz 6 yaşında ike yapan Shakira, Pies Descalzos adlı bir sivil toplum örgütünün kurucusu ve onursal başkanıdır.

Shakira Şarkı Sözleri sayfamızdan sanatçı hakkında daha geniş bilgi edinebilirsiniz...
Shakira - Costume Makes The Clown Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Told you I felt lucky with my humble breasts
Well I don't
Said that I was sure the world was gonna change
Well I'm not
swore I didn't give a damn 'bout what they say
But I do
Promised that I'll never ever lie to you

küçük göğüslerimle şanslı hissettiğimi söyledim
şey,hissetmiyorum
dünyanın değişeceğinden emin olduğumu söyledim
aslında değilim
söylediklerini umursmadığıma yemin ettim
ama umursuyorum
sana asla yalan söylemeyeceğime söz verdim


But look at how
I'm taking the make-up off my face
Before I forget my own features

bak nasıl
makyajı yüzümden çıkarıyorum
özelliklerimi unutmadana önce



I'm not here to let you down
But the costume makes the clown
It's just life's anatomy
Don't be so hard
Don't be so hard on this
It's your turn now
To cheat on me

seni hayal kırklığına uğratmak için burada değilim
ama kostüm palyaçoyu yapar
bu sadece yaşamın anatomisi
çok sert olma
bu konuda çok sert olma
şimdi senin sıran
beni aldatmak için

Promises I made to you went down the sink
Really hope I haven't harmed your self esteem
I'm not a virgin but I'm not the whore you think
And I don't always smell like strawberries and cream

sana verdiğim sözler akıp gitti
umarım özsaygını incittmemişimdir
bakire değilim ama sandığın sürtükte değilim
ve daima çilek ve krem kokmuyorum

But look at how
I'm taking the make-up off my face
Before I forget who I am now

ama bak nasıl
makyajı yüzümden siliyorum
şimdi kim olduğumu unutmadan önce


'Cause I'm not here to let you down
But the costume makes the clown
It's just life's anatomy
Don't be so hard
Don't be so hard on this
It's your turn now
Your turn now...

çünkü seni hayal kırklığına uğratmak için burada değilim
ama kostüm palyaçoyu yapar
bu sadece yaşamın anatomisi
çok sert olma
bu konuda çok sert olma
şimdi senin sıran
senin sıran..


I'm not here to let you down
But the costume makes the clown
It's just life's anatomy
Don't be so hard
Don't be so hard on this
It's your turn now
Your turn now...
To cheat on me


seni hayal kırklığına uğratmak için burada değilim
ama kostüm palyaçoyu yapar
bu sadece yaşamın anatomisi
çok sert olma
bu konuda çok sert olma
şimdi senin sıran
beni aldatmak için


'costume makes the clown' ingilizce bir deyimdir ve aslında türkçe çevirisi
'yaşadığın hayat seni şekillendirir'dir

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »