Selim Gülgören - Günlerden Aşk Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selim Gülgören - Günlerden Aşk Sözleri, Selim Gülgören - Günlerden Aşk Şarkı Sözü, Selim Gülgören - Günlerden Aşk Lyrics, Selim Gülgören - Günlerden Aşk Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selim GülgörenSelim Gülgören - Günlerden Aşk şarkı sözlerinden önce Selim Gülgören ile ilgili kısaca bilgi;

Selim Gülgören, 20 Kasım 1985, İstanbul doğumludur.

Marmara Üniversitesi Turizm ve Seyahat İşletmeciliği ile Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İşletmecilik mezunudur.

Henüz altı yaşındayken org çalarak başladığı müzik hayatına 2000 li yılların ortalarında reklam müzikleri yaparak devam etti.

Gerçek mesleği aranjör'lük olan Selim Gülgören, 2008 yılında "İstanbul Bana Dar" isimli bir solo albüm yaparak büyük bir çıkış yaptı.

Albümler:

2008: İstanbul Bana Dar
2011: Cennet (Tekli)
2012: Aşkın Tarifi (Tekli)
2012: Tarihe Gömdüm (Tekli)
2013: Biraz Farklı
2014: Günlerden Aşk
2014: Adım Adım (Tekli)
Selim Gülgören - Günlerden Aşk Şarkı Sözleri
Yürek sever akıl unutur
Her aşk acıyla buluşur
Ayrılık yangını çıkar içimde
Hasretin orada tutuşur
Buna gerek kalmasın
Bize yazık olmasın
Duam hep aynı gönül diliyle
Sevenler ayrılmasın
Kaç yıl zaten ömür dediğim
Kalp kırmaya değmez
Alında benim asi yüreğim
Kimseye boyun eğmez
Ama gel gör ki sen istisnasın
Günümü gecemi karıştırır oldum
Şu bana yaptığına bak
Ne pazartesi ne cumartesi
Yine bugün günlerden aşk
Günümü gecemi karıştırır oldum
Şu bana yaptığına bak
Ne pazartesi ne cumartesi
Yine bugün günlerden aşk

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »