Selim Gülgören - Düğüm Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selim Gülgören - Düğüm Sözleri, Selim Gülgören - Düğüm Şarkı Sözü, Selim Gülgören - Düğüm Lyrics, Selim Gülgören - Düğüm Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selim GülgörenSelim Gülgören - Düğüm şarkı sözlerinden önce Selim Gülgören ile ilgili kısaca bilgi;

Selim Gülgören, 20 Kasım 1985, İstanbul doğumludur.

Marmara Üniversitesi Turizm ve Seyahat İşletmeciliği ile Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İşletmecilik mezunudur.

Henüz altı yaşındayken org çalarak başladığı müzik hayatına 2000 li yılların ortalarında reklam müzikleri yaparak devam etti.

Gerçek mesleği aranjör'lük olan Selim Gülgören, 2008 yılında "İstanbul Bana Dar" isimli bir solo albüm yaparak büyük bir çıkış yaptı.

Albümler:

2008: İstanbul Bana Dar
2011: Cennet (Tekli)
2012: Aşkın Tarifi (Tekli)
2012: Tarihe Gömdüm (Tekli)
2013: Biraz Farklı
2014: Günlerden Aşk
2014: Adım Adım (Tekli)
Selim Gülgören - Düğüm Şarkı Sözleri
Bir hayal miyim sence yada
Bir cezamı ömrüne
Bir hata mıyım kalpte
Çözülür mü bu düğüm sence
Kendine kalırsan her gece
Ah kemirir ruhunu bu bilmece
Sanmam yok artık içimde umut
Kapanır gider gözüm her şeyi unut
Yine de sanadır inanır dualarım
Boş ver sen içindeki düğümleri kurut

Bir çıkmazdasın bence
Usulca diz çöküşsün önümde
Sorup durursun kendi kendine
Çözülür mü bu düğüm sence
Kendine kalırsan her gece
Ah kemirir ruhunu bu bilmece
Kendine kalırsan her gece
Ah kemirir ruhunu bu bilmece
Sanmam yok artık içimde umut
Kapanır gider gözüm her şeyi unut
Yine de sanadır inanır dualarım
Boş ver sen içindeki düğümleri kururt

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »