Rihanna - Sexuality Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Sexuality Sözleri, Rihanna - Sexuality Şarkı Sözü, Rihanna - Sexuality Lyrics, Rihanna - Sexuality Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Sexuality Çevirisi şarkı sözlerinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Albümleri :

2005 – Music of the Sun
2006 – A Girl Like Me
2007 – Good Girl Gone Bad
2009 – Rated R 23
2010 – Loud
2011 – Talk That Talk
2012 – Unapologetic

Filmleri :

2006 – Bring It On: All or Nothing
2008 – Good Girl Gone Bad Live
2012 – Battleship
2012 – Katy Perry: Part of Me
2005 – Las Vegas
2006 – My Super Sweet 16
2006 – Punk’d
2009 – 2012 – Saturday Night Live
2011 – Extreme Makeover: Home Edition
2011 – The X Factor
Rihanna - Sexuality Çevirisi Şarkı Sözleri

I want your...
istiyorum...

sex-ua-lity
Cin-sel-liğini

I see you
Seni görüyorum

What you wanna do?
Ne yapmak istiyorsun?

Lets break the rules
Hadi kuralları kıralım

Sex-ua-lity
Cin-sel-lik

You wanna go down
Aşağı gitmek istiyorsun

Drive all through my town
Şehrin tümünü başından sonuna kadar turla

Till I make that sound
O sese kadar yapacağım

Ohh

Sex-ua-lity
Cin-sel-lik

Now don be shy
Şimdi utangaç olma

You know I want to lie
Bilirsin, yalan söylemeyi severim

Please dont hide your Sex-ua-lity
Cin-sel-liğini gizleme lütfen

Baby lets go
Hadi bebeğim

Loose all self-control
Tüm kontrolünü serbest bırak

If you wanna my Sex-ua-lity
Cin-sel-liğimi istersen

You want me
Beni istiyorsun

Then make a move,
O zaman bir hamle yap,

Come show me
Gel göster bana

Just you can go
Sadece gidebildiğin yer

Im ready youre ready, too
Hazırım hazırsın, çok fazla...

So come with me tonight, boo
Bu yüzden bu gece benimle gel, yuhala

Boy show me (yeah)
Oğlum göster bana (yeah)

Whats youre Fantasy?
Fantazin ne?

To let me see your Sex-ua-lity (sexuality)
Bana bırak, Cin-sel-liğine bak (cinsellik)

Your body, want on top of me
Vücudun, beni aşmak istiyorsun

Then just release you Sex-ua-lity
O zaman sadece Cin-sel-liğini serbest bırak

I wanna see you baby (sexuality)
Seni görmek istiyorum bebeğim (cinsellik)

I want your Sex-ua-lity
Cin-sel-liğini görmek istiyorum

I want your Sex-ua-lity
Cin-sel-liğini görmek istiyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »