Rihanna - Sell Me Candy Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rihanna - Sell Me Candy Sözleri, Rihanna - Sell Me Candy Şarkı Sözü, Rihanna - Sell Me Candy Lyrics, Rihanna - Sell Me Candy Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rihanna Şarkı SözleriRihanna - Sell Me Candy Çevirisi şarkı sözlerinden önce Rihanna ile ilgili kısa bilgi;

Rihanna, 20 Şubat 1988, Saint Michael, Barbados doğumludur...

Tam adı Robyn Rihanna Fenty'dir. Meslek olarak ise şarkıcı, söz yazarı, kültür elçisi, video yönetmeni, moda ikonu, moda tasarımcısı, aktristir.

İlk albümü olan Music of the Sun, 2005 yılında yayınlandı.

Dünyanın en çok satan Pop sanatçısı ve En İyi Uluslararası Kadın Sanatçısı gibi ödülleri bulunmakta.

Hollywood'un ünlü aktörlerinden Josolduğu Chris Brown ile evlendi, fakat gördüğü şiddet yüzünden 2009 yılında ayrıldı.

Albümleri :

2005 – Music of the Sun
2006 – A Girl Like Me
2007 – Good Girl Gone Bad
2009 – Rated R 23
2010 – Loud
2011 – Talk That Talk
2012 – Unapologetic

Filmleri :

2006 – Bring It On: All or Nothing
2008 – Good Girl Gone Bad Live
2012 – Battleship
2012 – Katy Perry: Part of Me
2005 – Las Vegas
2006 – My Super Sweet 16
2006 – Punk’d
2009 – 2012 – Saturday Night Live
2011 – Extreme Makeover: Home Edition
2011 – The X Factor
Rihanna - Sell Me Candy Çevirisi Şarkı Sözleri

Sell Me Candy (Bana Şeker Sat)

Sell Me Candy It's Like Summer
Yazmış Gibi Bana Şeker Sat
When It's Melting In My Hand
Ellerimde Erirken
All Year Around Like The Ice Cream Man
Bütün Yıllar Boyunca Dondurma Adam Gibi Etrafımda
I Can Hear You Calling Whisper Something In My ear
Çağırdığını Ve Kulağım Birşeyler Fısıldadığını Duyabiliyorum
Sweet Like Sugar Tell Me What I wanna Hear
Bana Duymak İstediğimi Şeker Gibi Tatlı Söyle
I'm Weak By Your Touch You Always Knocking Out My Lips
Dokunuşunla Zayıf Düşürüldüm Herzaman Yalayışlarımı Kendinen Geçiriyorsun
A Rush Through My Body Then Let My Body Tip
Vücumuma Doğru Bir Acele Vücudumun Doruğa Çıkmasına İzin Ver
You Selling Me A Fantasy That I Wanna Explore
Bana Keşfetmek İstediğim Fantaziyi Satıyorsun
Sound So Good It's Got Rotten To The Core
Baştan Başa Bozuk Olması Kulağa İyi Geliyor

Talk To Me
Konuş benimle
Take Care Of My Dreams
Hayallerimi Önemse
All I Need Is You Beside Me
Tüm İhtiyacım Olan Yanımda Olman
It's Destiny, Steady Beat Of The Words You Speak
Bu Kader,Konuştuğun Kelimelerin Sabit Temposu
Baby Sell It To Me
Bebeğim Onu Bana Sat

Sell Me Candy
Bana Şeker Sat
Sell Me Love
Bana Aşk Sat
Sell Me Heaven
Bana Cenneti Sat
Sell Me Doves
Bana Güvercinleri Sat
What's The Charge
Bedeli Nedir
What's The Cost
Fiyatı Nedir
I'm Me Daddy
Ben Kendimin Babasııym
You're The Boss
Patron Sensin

See You're Professional,Boy You Make A Sell
Profesyonel Olduğunu görüyorum ,Bir Satış Yapıyorsun
Try To Resist But Evertime I Fall
Karşı Koymaya Çalışıyorum Ama Herzaman Düşüyorum
The One Temptation That I Gotta Enjoy
Zevk Almak Zorunda Olduğum Tek Bir Dayanılmaz İstek
You're Running Through My Garden
Bahçeme Koşuyorsun
Now You're Knocking At My Door
Şimdi Kapımı Çalıyorsun
Forbidden Little Kiss And You Call It Bittersweet
Unutulmuş Küçük Bir Öpücük Onu Acı Tatlı Diye Çağırıyorsun
The Shorty That You Rocking With Ain't Nothin' Like Me
Kısaca Benim Gibi Hiçbirşey Olmadan Sallıyorsun
You Selling Me A Fantasy That I Wanna Explore
Bana Keşfetmek İstediğim Fantaziyi Satıyorsun
Sound So Good It's Got Rotten To The Core
Baştan Başa Bozuk Olması Kulağa İyi Geliyor
You know
Biliyorsun

I Want It Baby
Onu İstiyorum Bebeğim
More Than You Know
Bildiğinden Daha Fazla
So Don't You Leave And Don' You Go
Bu Yüzden Terketme Ve Gitme
I Want It All,Until Time Falls
Onun Hepsini Zaman Bitene Kadar İstiyorum
These Arms Won't Hold You Wrong
Bu Kollar Yanlış Sarılmayacak
I Want Love ,Give U My Trust
Aşk İstiyorum Sana Güvenimi Veriyorum
I Wanna Live For Both Of us
İkimiz İçin Yaşamak İstiyorum
I Wanna Breath Ya,Lay On Shoulder
Seni Solumak ,Omzunda Yatmak İstiyorum
I Wanna Warm Ya When Nights Colder
Gece Soğuyana Kadar seninle Isınmak İstiyorum

I wanna Love
Aşk İstiyorum
Loove
Aşk I wanna Love
Aşk İstiyorum
Loove
Aşk...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »