One Direction - Teenage Dirtbag Şarkı Sözleri

Sayfamızda One Direction - Teenage Dirtbag Sözleri, One Direction - Teenage Dirtbag Şarkı Sözü, One Direction - Teenage Dirtbag Lyrics, One Direction - Teenage Dirtbag Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

One DirectionOne Direction - Teenage Dirtbag şarkı sözleri ve çevirisinden önce One Direction ile ilgili kısa bilgi;

One Direction, 2010 yılında kurulan Britanyalı müzik grubudur.

Kurucu Üyeleri; Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne ve Niall Horan'dır.

Grubun ilk teklisi "What Makes You Beautiful", 11 Eylül 2011 tarihinde yayınlandı ve İngiltere müzik listelerinde birinci oldu.

18 Kasım 2011'de ise Up All Night isimli albümlerini piyasaya çıkardılar.

Şimdiye kadar yaptıkları turneler

The X Factor Live Tour 2011 (Şubat-Nisan 2011)
One Direction Uk Tour (Kasım-Ocak 2012)
Better With U Tour (Şubat-Mart 2012)
Take Me Home Tour (Şubat- Kasım 2013)
Where We Are Tour (Nisan-Ekim 2014)
On The Road Again Tour (Şubat-Ekim 2015)
One Direction - Teenage Dirtbag Şarkı Sözleri ve Çevirisi
"Teenage Dirtbag"
[Harry:]
Her name is Noel
I have a dream about her
She rings my bell
I got gym class in half an hour
Oh how she rocks
In Keds and tube socks
But she doesn't know who I am
And she doesn't give a damn about me

[All:]
'Cause I'm just a teenage dirtbag baby
I'm just a teenage dirtbag baby
Listen to Iron Maiden baby with me

[Niall:]
Her boyfriend's a dick
And he brings a gun to school
And he'd simply kick
My ass if he knew the truth
He lives on my block
And he drives an Iroc
But he doesn't know who I am
And he doesn't give a damn about me

[All:]
'Cause I'm just a teenage dirtbag baby
I'm just a teenage dirtbag baby
Listen to Iron Maiden baby with me

[Zayn:]
Oh, yeah, dirtbag,
No she doesn't know what she's missinOh, yeah, dirtbag,
No she doesn't know what she's missin
[Louis:]
Man I feel like mould
It's prom night and I am lonely
Low and behold
She's walking over to me
This must be fake
My lip starts to shake
How does she know who I am?
And why does she give a damn about me?

[Liam:]
I've got two tickets to Iron Maiden baby
Come with me Friday, don't say maybe
I'm just a teenage dirtbag baby like you

[All:]
Oh yeah dirtbag,
No she doesn't know what she's missinOh yeah dirtbag,
No she doesn't know what she's missin
Try to align
Türkçe
genç çöp torbası

harry:
onun adı noel
onun hakkında bir hayalim var
benim zilimi çalıyor
spor salonuna bir saat içinde varırım
nasıl da dans ediyor
ama o benim kim olduğumu bilmiyor
ve beni hiç önemsemiyor

tümü:
çünkü ben sadece bir genç çöp torbasıyım bebeğim
sadece genç bir çöp torbasıyım bebeğim
benimle Iron Maiden dinle bebeğim

niall:
onun erkek arkadaşı bir dedektif
ve okula bir silah getiriyor
ve eğer gerçeği bilseydi kıçıma tekmeyi basardı
o benim apartmanımda yaşıyor
ve bir Iroc kullanıyor
fakat kim olduğumu bilmiyor
ve beni hiç önemsemiyor

tümü:
çünkü ben sadece bir genç çöp torbasıyım bebeğim
sadece genç bir çöp torbasıyım bebeğim
benimle Iron Maiden dinle bebeğim

zayn:
evet bir çöp torbasıyım
hayır neyi kaçırdığını bilmiyor bu kız
evet bir çöp torbası
neyi kaçırdığını bilmiyor bu kız

louis:
bir çöp konteynırı gibi hissediyorum
gecenin bir yarısı ve ben çok yalnızım
alçak ve bir şey görüyorum
o bana doğru yürüyor
yanlış görüyor olmalıyım
dudağım sarkmaya başlıyor
benim kim olduğumu nasıl bilebilir ki
ve neden beni umursuyor ki

liam:
Iron Maiden'a iki biletim var bebeğim
cuma benimle çıkar mısın;ama belki deme
ben tıpkı senin gibi ergen bir çöp torbasıyım.

tümü:
ah evet bir çöp torbası
hayır ne kaçırdığını bilmiyor bu kız

ah evet bir çöp torbası
hayır ne kaçırdığını bilmiyor bu kız

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »