One Direction - Taken Şarkı Sözleri

Sayfamızda One Direction - Taken Sözleri, One Direction - Taken Şarkı Sözü, One Direction - Taken Lyrics, One Direction - Taken Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

One DirectionOne Direction - Taken şarkı sözleri ve çevirisinden önce One Direction ile ilgili kısa bilgi;

One Direction, 2010 yılında kurulan Britanyalı müzik grubudur.

Kurucu Üyeleri; Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne ve Niall Horan'dır.

Grubun ilk teklisi "What Makes You Beautiful", 11 Eylül 2011 tarihinde yayınlandı ve İngiltere müzik listelerinde birinci oldu.

18 Kasım 2011'de ise Up All Night isimli albümlerini piyasaya çıkardılar.

Şimdiye kadar yaptıkları turneler

The X Factor Live Tour 2011 (Şubat-Nisan 2011)
One Direction Uk Tour (Kasım-Ocak 2012)
Better With U Tour (Şubat-Mart 2012)
Take Me Home Tour (Şubat- Kasım 2013)
Where We Are Tour (Nisan-Ekim 2014)
On The Road Again Tour (Şubat-Ekim 2015)
One Direction - Taken Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Now that you cant have me
Artık bana sahip olamazsın
You suddenly want me
Aniden beni istiyorsun
Now that im with somebody else
Artık baska biriyle beraberim
You tell me you love me
Beni sevdiğini söylüyorsun
I slept on your doorstep
Ben Kapında yattım
Begging for one chance
Bir sanş için yalvardım

Now that I finally moved on
Şimdi sonunda gecti
You say that you miss all alone
Yanlız özlediğini söylüyorsun

Who do you think you are
Kim oldugunu sanıyorsun?
Who do you think I am
Kim oldugumu sanıyorsun?
You only loved to see me breaking
Sen sadece kırıldıgımı görmeyi sevdin
You only want me cause Im taken
Sadece biriyle oldugum için beni istiyorsun
You dont really want my heart
Kalbimi gercekten istemiyorsun
No, you just to know you can
Hayır, Sadece yapabileceğini bilmeyi seviyorsun
Youll be the one who gets it breaking
Parcalayan kişi sadece sendin
You only want me when im taken
Sadece biriyle oldugumda beni istiyorsun

Youre messing with my head
Kafamı karıştırıyosun
Girl thats what you do best
Kızım bu senin en iyi yaptıgın sey
Saying theres nothing you wont do
To get me to say it
Youre impossible to resist
Bana sana dayanmak imkansız dedirttirmek için yapamayacağım hiç bir şey yok diyorsun..
But I wouldnt bet your heart on it
Its im finally awake
Sonunda uyuandım
And youre just a beautiful mistake
Ve sen sadece güzel bir hatasın


Who do you think you are
Kim oldugunu sanıyorsun?
Who do you think I am
Kim oldugumu sanıyorsun?
You only loved to see me breaking
Sen sadece kırıldıgımı görmeyi sevdin
You only want me cause Im taken
Sadece biriyle oldugum için beni istiyorsun
You dont really want my heart
Kalbimi gercekten istemiyorsun
No, you just to know you can
Hayır, Sadece yapabileceğini bilmeyi seviyorsun
Youll be the one who gets it breaking
Parcalayan kişi sadece sendin
You only want me when im taken
Sadece biriyle oldugumda beni istiyorsun

Thank you for showing me
Who you are underneath
Bana görünüşünün altında ne oldugunu gösterdiğin için teşekür ederim
Thank you I dont need
Another heartless misery
Teşekürler, bir başka kalpsiz sefalete ihtiyacım yok
You think im doing this to make you jealous
Seni kıskandırmak için bunu yaptıgımı düşünüyorsun
And I know that you hate to hear this
Bunu duymaktan nefret ettiğini biliyorum
But this is not about you anymore
Ama artık bunun seninle bir alakası yok

Who do you think you are
Kim oldugunu sanıyorsun?
Who do you think I am
Kim oldugumu sanıyorsun?
You only loved to see me breaking
Sen sadece kırıldıgımı görmeyi sevdin
You only want me cause Im taken
Sadece biriyle oldugum için beni istiyorsun


Now that you cant have me
Artık bana sahip olamazsın
You suddenly want me
Aniden beni istiyorsun

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »