One Direction - Loved You Şarkı Sözleri

Sayfamızda One Direction - Loved You Sözleri, One Direction - Loved You Şarkı Sözü, One Direction - Loved You Lyrics, One Direction - Loved You Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

One DirectionOne Direction - Loved You şarkı sözleri ve çevirisinden önce One Direction ile ilgili kısa bilgi;

One Direction, 2010 yılında kurulan Britanyalı müzik grubudur.

Kurucu Üyeleri; Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne ve Niall Horan'dır.

Grubun ilk teklisi "What Makes You Beautiful", 11 Eylül 2011 tarihinde yayınlandı ve İngiltere müzik listelerinde birinci oldu.

18 Kasım 2011'de ise Up All Night isimli albümlerini piyasaya çıkardılar.

Şimdiye kadar yaptıkları turneler

The X Factor Live Tour 2011 (Şubat-Nisan 2011)
One Direction Uk Tour (Kasım-Ocak 2012)
Better With U Tour (Şubat-Mart 2012)
Take Me Home Tour (Şubat- Kasım 2013)
Where We Are Tour (Nisan-Ekim 2014)
On The Road Again Tour (Şubat-Ekim 2015)
One Direction - Loved You Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Zayn:
Girl, it should be me
Driving to your house
Knocking on your door
And kissing you on the mouth

Liam:
Holding on your hand
Dancing in the dark
Cause I was the only one
Who loved you from the start

Harry:
But now when I see you with him it
Tears my world apart

Because
Chorus:
I've been waiting
All this time to finally say it
But now I see your heart's been taken
And nothing could be worse
Baby, I loved you first.
Had my chances
Could've been where he is standing
That's what hurts the most,
Girl, I came so close
But now you'll never know
Baby, I loved you first

Louis:
Girl, it should be me
Calling on your phone
Saying you're the one
And that I'll never let you go

Harry:
I never understood
What love was really like, but
I felt it for the first time
Looking in your eyes

Liam:
But now when I see you with him
My whole world falls apart

Because
Chorus:
I've been waiting
All this time to finally say it
But now I see your heart's been taken
And nothing could be worse
Baby, I loved you first.
Had my chances
Could've been where he is standing
That's what hurts the most
Girl, I came so close
But now you'll never know
Baby, I loved you first

Zayn:
The first touch
The first kiss
First girl to make me feel like this
Heartbreak
It's killing me
I loved you first, why can't you see?

Niall:
I've been waiting all this time to finally say it
But now I see your heart's been taken
And nothing could be worse
Baby, I loved you first.

Had my chances
Could've been where he is standing
That's what hurts the most
Girl, I came so close
But now you'll never know
Baby, I loved you first

Baby, I loved you first
Baby, I loved you first
Oh, yeah
Baby, I loved you first


Try to align
Türkçe
Loved You First

Versiyonlar: #1#2
Zayn:
Kızım, bu ben olmalıyım
Evine gelen
Kapını çalıan
Ve seninle öpüşen

Liam:
Ellerine tutunuyorum
Karanlıkta dans ediyorum
Çünkü ben yanlızdım
Seni başından beri seviyorum

Harry:
Ama şimdi seni onunla görünce
Dünyam parçalanıyor

Çünkü

Chorus:
Bekliyordum
Tüm zaman boyunca söylüyorum bunu
Ama şimdi görüyorum ki kalbin tutulmuş
Bebeğim, seni ilk ben sevdim
Şansım vardı
Onun durduğu yerde durabilirdim
Beni en çok acıtan bu
Kızım, çok yaklaşmıştım
Ama sen bunu asla bilmeyeceksin
Bebeğim, seni ilk ben sevdim.

Louis:
Kızım, bu ben olmayıydım
Seni telefonundan arayan
Tek olduğunu ve
asla gitmene izin vermeyeceğini söyleyen

Harry:
Hiç anlamamıştım
Sana ne kadar aşık olduğumu ama,
Bunu ilk seferinden beri hissediyorum
Gözlerine bakarak

Liam:
Ama şimdi seni onunla gördüşümde,
tüm dünyam yıkılıyor.

Çünkü

Chorus:
Bekliyordum
Tüm zaman boyunca söylüyorum bunu
Ama şimdi görüyorum ki kalbin tutulmuş
Bebeğim, seni ilk ben sevdim
Şansım vardı
Onun durduğu yerde durabilirdim
Beni en çok acıtan bu
Kızım, çok yaklaşmıştım
Ama sen bunu asla bilmeyeceksin
Bebeğim, seni ilk ben sevdim.

Zayn:
İlk dokunuş
İlk öpücük
Beni ilk kez böyle hissetiren bir kız
Kalp kırıklığı
Bu beni öldürüyor
Seni ilk ben sevdim, Niçin göremiyorsun?

Niall:
Tüm zaman boyunca sonunda bunu söylemek içim bekledim
Ama şimdi görüyorum ki kalbin tutulmuş
Ve hiçbirşey bundan kötü olamaz

Şansım vardı
Onun yerinde ben duruyor olabilirdim
Beni en çok acıtan bu
Kızım, çok yaklaşmıştım
Ama sen bunu asla bilemeyeceksin
Bebeğim, seni ilk ben sevdim

Bebeğim, Seni ilk ben sevdim
Bebeğim, Seni ilk ben sevdim
Oh, evet
Bebeğim, Seni ilk ben sevdim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »