One Direction - Loved You First Şarkı Sözleri

Sayfamızda One Direction - Loved You First Sözleri, One Direction - Loved You First Şarkı Sözü, One Direction - Loved You First Lyrics, One Direction - Loved You First Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

One DirectionOne Direction - Loved You First şarkı sözleri ve çevirisinden önce One Direction ile ilgili kısa bilgi;

One Direction, 2010 yılında kurulan Britanyalı müzik grubudur.

Kurucu Üyeleri; Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne ve Niall Horan'dır.

Grubun ilk teklisi "What Makes You Beautiful", 11 Eylül 2011 tarihinde yayınlandı ve İngiltere müzik listelerinde birinci oldu.

18 Kasım 2011'de ise Up All Night isimli albümlerini piyasaya çıkardılar.

Şimdiye kadar yaptıkları turneler

The X Factor Live Tour 2011 (Şubat-Nisan 2011)
One Direction Uk Tour (Kasım-Ocak 2012)
Better With U Tour (Şubat-Mart 2012)
Take Me Home Tour (Şubat- Kasım 2013)
Where We Are Tour (Nisan-Ekim 2014)
On The Road Again Tour (Şubat-Ekim 2015)
One Direction - Loved You First Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Zayn:
Girl, it should be me
sevgilim, ben olmalıyım
Driving to your house
evine gelen
Knocking on your door
kapını çalan
And kissing you on the mouth
ve seni ağzından öpen

Liam:
Holding on your hand
eline tutunuyorum
Dancing in the dark
karanlıkta dans ediyorum
Cause I was the only one
çünkü sadece bendim
Who loved you from the start
seni başından beri seven

Harry:
But now when I see you with him
ama şimdi seni onunla gördüğümde
it tears my world apart
bu, dünyamı paramparça ediyor

Because
Çünkü

Chorus:
I've been waiting
bekliyordum
All this time to finally say it
bunda zamandır sonunda söylemeyi
But now I see your heart's been taken
ama şimdi görüyorum kalbin tutulmuş
And nothing could be worse
ve hiçbir şey daha kötü olamaz
Baby, I loved you first.
bebeğim, seni ilk ben sevdim
Had my chances
şansım vardı
Could've been where he is standing
onun durduğu yerde durabilirdim
That's what hurts the most,
en çok inciten bu
Girl, I came so close
sevgilim çok yaklaşmıştım
But now you'll never know
ama şimdi asla bilmeyeceksin
Baby, I loved you first
bebeğim, seni ilk ben sevmiştim

Louis:
Girl, it should be me
sevgilim, ben olmalıydım
Calling on your phone
telefonunu arayan
Saying you're the one
senin tek olduğunu
And that I'll never let you go
ve asla gitmene izin vermeyeceğini söyleyen

Harry:
I never understood
aşla anlamadım
What love was really like, but
aşkın gerçekten nasıl olduğunu, ama
I felt it for the first time
ilk kez hissettim
Looking in your eyes
gözlerinin içine bakarak

Liam:
But now when I see you with him
ama şimdi seni onunla gördüğümde
it tears my world apart
bu, dünyamı paramparça ediyor

Because
Çünkü

Chorus:
I've been waiting
bekliyordum
All this time to finally say it
bunda zamandır sonunda söylemeyi
But now I see your heart's been taken
ama şimdi görüyorum kalbin tutulmuş
And nothing could be worse
ve hiçbir şey daha kötü olamaz
Baby, I loved you first.
bebeğim, seni ilk ben sevdim
Had my chances
şansım vardı
Could've been where he is standing
onun durduğu yerde durabilirdim
That's what hurts the most,
en çok inciten bu
Girl, I came so close
sevgilim çok yaklaşmıştım
But now you'll never know
ama şimdi asla bilmeyeceksin
Baby, I loved you first
bebeğim, seni ilk ben sevmiştim

Zayn:
The first touch
ilk dokunuş
The first kiss
ilk öpücük
First girl to make me feel like this
böyle hissetmemi sağlayan ilk kız
Heartbreak
kalp kırık
It's killing me
bu beni öldürüyor
I loved you first, why can't you see?
seni ilk ben sevdim, neden anlamıyorsun?

Niall:
I've been waiting all this time to finally say it
bunca zamandır bunu söylemek için bekliyordum
But now I see your heart's been taken
ama şimdi görüyorum kalbin tutulmuş
And nothing could be worse
ve hiçbir şey daha kötü olamaz
Baby, I loved you first.
bebeğim, seni ilk ben sevdim

Had my chances
şansım vardı
Could've been where he is standing
onun durduğu yerde durabilirdim
That's what hurts the most,
en çok inciten bu
Girl, I came so close
sevgilim çok yaklaşmıştım
But now you'll never know
ama şimdi asla bilmeyeceksin
Baby, I loved you first
bebeğim, seni ilk ben sevmiştim

Baby, I loved you first
bebeğim, seni ilk ben sevmiştim
Baby, I loved you first
bebeğim, seni ilk ben sevmiştim
Oh, yeah
oh, evet
Baby, I loved you first
bebeğim, seni ilk ben sevmiştim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »