Aylin Coşkun - Yandım Allah'ım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aylin Coşkun - Yandım Allah'ım Sözleri, Aylin Coşkun - Yandım Allah'ım Şarkı Sözü, Aylin Coşkun - Yandım Allah'ım Lyrics, Aylin Coşkun - Yandım Allah'ım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aylin Coşkun Şarkı SözleriAylin Coşkun - Yandım Allah'ım şarkı sözlerinden önce Aylin Coşkun ile ilgili kısa bilgi;

Aylin Coşkun, 1976 Hofheim, Almanya doğumludur...

İzmir Cumhuriyet Kız Meslek Lisesi mezunudur.

1997 yılında Miss Globe Türkiye güzeli seçilen Aylin Coşkun, çesitli müzik hocalarıdan (Erdem Siyavuşgil, Meltem Taşkıran) şan dersleri aldı.

Son olarak 2015 yılında, "Aylin Coşkun Production" ile birlikte Star Ben isimli 4 şarkılık albümünü yayınladı.
Aylin Coşkun - Yandım Allah'ım Şarkı Sözleri
Yılardır aşkı aradım yollarda
Seni buldum sen başka kollarda

Bir yudum aşktı istediğim
Bir yudum sevda
Yudum yudum olmasa da
Damla damlaa

İki arada bi derede kaldım
Aşk yolunda yerimde saydım
Sonunda benim olacak sandım
Yandım Allah'ım yandım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »