Aylin Coşkun - Vazgeçtim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aylin Coşkun - Vazgeçtim Sözleri, Aylin Coşkun - Vazgeçtim Şarkı Sözü, Aylin Coşkun - Vazgeçtim Lyrics, Aylin Coşkun - Vazgeçtim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aylin Coşkun Şarkı SözleriAylin Coşkun - Vazgeçtim şarkı sözlerinden önce Aylin Coşkun ile ilgili kısa bilgi;

Aylin Coşkun, 1976 Hofheim, Almanya doğumludur...

İzmir Cumhuriyet Kız Meslek Lisesi mezunudur.

1997 yılında Miss Globe Türkiye güzeli seçilen Aylin Coşkun, çesitli müzik hocalarıdan (Erdem Siyavuşgil, Meltem Taşkıran) şan dersleri aldı.

Son olarak 2015 yılında, "Aylin Coşkun Production" ile birlikte Star Ben isimli 4 şarkılık albümünü yayınladı.
Aylin Coşkun - Vazgeçtim Şarkı Sözleri
Daha ölmedim hayattayım
Bak sensizde hayattayım
Aşka sürgün ettin beni uzaktayım
Hep secde etti kalbim sana
Hadi vicdansız vursana
Hadi kölen gibi davransana
Bağırsana of yazık sana of yazık sana
Vazgeçtim senin yüzünden
Vazgeçtim hayallerimden
Vazgeçtim kara gözlümden
Vazgeçtim ben artık benden

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »