Serkan Kaya - Kalbim Senin Hala Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serkan Kaya - Kalbim Senin Hala Sözleri, Serkan Kaya - Kalbim Senin Hala Şarkı Sözü, Serkan Kaya - Kalbim Senin Hala Lyrics, Serkan Kaya - Kalbim Senin Hala Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serkan Kaya Şarkı SözleriSerkan Kaya - Kalbim Senin Hala şarkı sözlerinden önce Serkan Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Serkan Kaya, 1978, Sivas doğumludur...

Sivas Endüstri Meslek lisesi mezunudur. Daha sonra İstanbul'a geldi.

Senden Sonra Ben isimli ilk müzik albümünü 2001 yılında çıkardıktan sonra on yıl boyunca albüm çıkarmadı. 2011 yılında Aşk Nedemek Bilen Var mı isimli ikinci albümü, 2015 yılında ise Gönül Bahçem isimli üçüncü albümü çıkardı.

Yine 2015 yılında Burak Yeter ile Benden Adam Olmaz isimli Remixi çıktı... Ayşegül Kalfa ile evlendi.
Serkan Kaya - Kalbim Senin Hala Şarkı Sözleri

Bir gün olur da beni anarsan eğer
Beni en sevdiğin hatıralarınla an emi
Vazonda çiçekler bir bir solunca
Sana verdiğim gülleri hatırla emi

Sen insanın başına gelecek
En güzel şeysin bilmiyorsun
Bütün belalarım senin gibi tatlı
Dilerim senin gibi güzel olsun

Kalbim senin hala bilmelisin
Yüreğimde yazılmış silinmezsin
Öyle bağlanmışım ki ben sana
Allah'ın bana bir emanetisin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »