Serkan Kaya - Kalakaldım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serkan Kaya - Kalakaldım Sözleri, Serkan Kaya - Kalakaldım Şarkı Sözü, Serkan Kaya - Kalakaldım Lyrics, Serkan Kaya - Kalakaldım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serkan Kaya Şarkı SözleriSerkan Kaya - Kalakaldım şarkı sözlerinden önce Serkan Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Serkan Kaya, 1978, Sivas doğumludur...

Sivas Endüstri Meslek lisesi mezunudur. Daha sonra İstanbul'a geldi.

Senden Sonra Ben isimli ilk müzik albümünü 2001 yılında çıkardıktan sonra on yıl boyunca albüm çıkarmadı. 2011 yılında Aşk Nedemek Bilen Var mı isimli ikinci albümü, 2015 yılında ise Gönül Bahçem isimli üçüncü albümü çıkardı.

Yine 2015 yılında Burak Yeter ile Benden Adam Olmaz isimli Remixi çıktı... Ayşegül Kalfa ile evlendi.
Serkan Kaya - Kalakaldım Şarkı Sözleri

Güneşim soluyor ayazlarda, içim ürperiyor
Ne yüzüm gülüyor yolunda, ne yapsam olmuyor
Bir gemi kalkıyor içimden, meçhule gidiyor
Yüzüyor bilinmez uzaklara, canımı yakıyor

Uğrunda ölüm bile bana kolay
Karşısında dururum
Varsın böyle geçse de bütün ömür
Kendimi avuturum

Kalakaldım kışın ortasında yine
Yine aldandım sonunu bile bile
Cennetten kovuldum isyan ede ede
Hiç utanmıyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »