Betül Demir - Günahımı Alma Şarkı Sözleri

Sayfamızda Betül Demir - Günahımı Alma Sözleri, Betül Demir - Günahımı Alma Şarkı Sözü, Betül Demir - Günahımı Alma Lyrics, Betül Demir - Günahımı Alma Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Betül Demir Şarkı SözleriBetül Demir - Günahımı Alma şarkı sözlerinden önce Betül Demir ile ilgili kısa bilgi;

Betül Demir, 25 Eylül 1980, İstanbul doğumludur...

Hem Sütçü İmam Üniversitesi Opera Şan bölümü, hem de İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu.

Albümlerinin prodüktörlüğünü, söz yazarı ve besteci olan ablası Sude Bilge Demir yapmaktadır.

Müziğe olan ilgisi, lise yıllarında müzik öğretmeninin tavsiyesi üzerine başladı.

Ayrılığın el kitabı isimli ilk albümünü, 26 Mayıs 2006 tarihinde piyasaya çıkardı ve Yaz Geliyor, Yapamadım, Günahımı Alma ve Taş Duvarlar isimli şarkılarına video klip çekti.

Bodrum ve İstanbul'un en iyi mekanlarında uzun süre sahne programı yaptı.

Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nde de eğitim alan Betül Demir'in geniş bir hayran kitlesi bulunmakta...
Betül Demir - Günahımı Alma Şarkı Sözleri

GÖRMEDİM Kİ YÜZÜNÜ
KAÇ ZAMANDIR DÜŞÜNÜ
BOZMADIM BÜYÜSÜNÜ
BU NASIL AŞK BÖYLE
İÇİMİ ACITIR

DÖNMEDİM Kİ SÖZÜMDEN
VAZGEÇMEDİM DAHA SENDEN
VURUR YÜREĞİME NEDEN VURUR DA
AH NASIL YAŞARIM BİLMEM

BİR YANIM YARIM KALDI BAK
BİR YANIM SANA ÇOĞALIR
NEDEN ÜZERİMDE HÜZÜN
GECE DÜŞER GÜNDÜZ AZALIR

GÜNAHIMI ALMA
YASAK DEĞİLSİN Kİ
NELER GÖRDÜM BEN
SEN İLK DEĞİLSİN Kİ

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »