Betül Demir - Gönül Salıncağı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Betül Demir - Gönül Salıncağı Sözleri, Betül Demir - Gönül Salıncağı Şarkı Sözü, Betül Demir - Gönül Salıncağı Lyrics, Betül Demir - Gönül Salıncağı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Betül Demir Şarkı SözleriBetül Demir - Gönül Salıncağı şarkı sözlerinden önce Betül Demir ile ilgili kısa bilgi;

Betül Demir, 25 Eylül 1980, İstanbul doğumludur...

Hem Sütçü İmam Üniversitesi Opera Şan bölümü, hem de İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu.

Albümlerinin prodüktörlüğünü, söz yazarı ve besteci olan ablası Sude Bilge Demir yapmaktadır.

Müziğe olan ilgisi, lise yıllarında müzik öğretmeninin tavsiyesi üzerine başladı.

Ayrılığın el kitabı isimli ilk albümünü, 26 Mayıs 2006 tarihinde piyasaya çıkardı ve Yaz Geliyor, Yapamadım, Günahımı Alma ve Taş Duvarlar isimli şarkılarına video klip çekti.

Bodrum ve İstanbul'un en iyi mekanlarında uzun süre sahne programı yaptı.

Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nde de eğitim alan Betül Demir'in geniş bir hayran kitlesi bulunmakta...
Betül Demir - Gönül Salıncağı Şarkı Sözleri

Yanağım yanağında dudağın dudağında
Yanağım yanağında dudağın dudağında
Salla beni sevgilim gönül salıncağında
Salla beni sevgilim gönül salıncağında
Başın dönsün herşey dönsün salla beni
Dünyam dönsün gönül salıncağında

Aşkında varsa payım söyle neler yapayım
Aşkında varsa payım söyle neler yapayım
Salla sana doyayım gönül salıncağında
Başın dönsün herşey dönsün salla beni
Dünyam dönsün gönül salıncağında

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »