Betül Demir - Beklerim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Betül Demir - Beklerim Sözleri, Betül Demir - Beklerim Şarkı Sözü, Betül Demir - Beklerim Lyrics, Betül Demir - Beklerim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Betül Demir Şarkı SözleriBetül Demir - Beklerim şarkı sözlerinden önce Betül Demir ile ilgili kısa bilgi;

Betül Demir, 25 Eylül 1980, İstanbul doğumludur...

Hem Sütçü İmam Üniversitesi Opera Şan bölümü, hem de İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu.

Albümlerinin prodüktörlüğünü, söz yazarı ve besteci olan ablası Sude Bilge Demir yapmaktadır.

Müziğe olan ilgisi, lise yıllarında müzik öğretmeninin tavsiyesi üzerine başladı.

Ayrılığın el kitabı isimli ilk albümünü, 26 Mayıs 2006 tarihinde piyasaya çıkardı ve Yaz Geliyor, Yapamadım, Günahımı Alma ve Taş Duvarlar isimli şarkılarına video klip çekti.

Bodrum ve İstanbul'un en iyi mekanlarında uzun süre sahne programı yaptı.

Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nde de eğitim alan Betül Demir'in geniş bir hayran kitlesi bulunmakta...
Betül Demir - Beklerim Şarkı Sözleri

Yüzyüze gelmedinmi hiç
Hatalarınla bikere bile
Aşka karşı koyamazsın
Bunu deneme bile
Belki yine yanılıyorum
Dosta düşmana sarılıyorum
Doğruyu gel sen söyle
Yanlışı nerde yapıyorum?

Bütün gece sabaha kadar,
Yada bir ömür ölene kadar,
Aşk kalbine dönene kadar,
Beklerim,beklerim.

Sen gerçeği görene kadar,
Kader ağları örene kadar,
Aşk kalbine girene kadar,
Beklerim.

Yüzyüze gelmedinmi hiç
Hatalarınla bikere bile
Aşka karşı koyamazsın
Bunu deneme bile
Belki yine yanılıyorum
Dosta düşmana sarılıyorum
Doğruyu gel sen söyle
Yanlışı nerde yapıyorum?

Bütün gece sabaha kadar,
Yada bir ömür ölene kadar,
Aşk kalbine dönene kadar,
Beklerim,beklerim.

Sen gerçeği görene kadar,
Kader ağları örene kadar,
Aşk kalbine girene kadar,
Beklerim.

Çıktım aşk duasına
Binbir masal dünyasına
Bıkmadın mı yalanlardan
Gerçeklere uyansana

Bütün gece sabaha kadar,
Yada bir ömür ölene kadar,
Aşk kalbine dönene kadar,
Beklerim,beklerim.

Sen gerçeği görene kadar,
Kader ağları örene kadar,
Aşk kalbine girene kadar,
Beklerim.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »