Betül Demir - Başka Bir Şey Şarkı Sözleri

Sayfamızda Betül Demir - Başka Bir Şey Sözleri, Betül Demir - Başka Bir Şey Şarkı Sözü, Betül Demir - Başka Bir Şey Lyrics, Betül Demir - Başka Bir Şey Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Betül Demir Şarkı SözleriBetül Demir - Başka Bir Şey şarkı sözlerinden önce Betül Demir ile ilgili kısa bilgi;

Betül Demir, 25 Eylül 1980, İstanbul doğumludur...

Hem Sütçü İmam Üniversitesi Opera Şan bölümü, hem de İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu.

Albümlerinin prodüktörlüğünü, söz yazarı ve besteci olan ablası Sude Bilge Demir yapmaktadır.

Müziğe olan ilgisi, lise yıllarında müzik öğretmeninin tavsiyesi üzerine başladı.

Ayrılığın el kitabı isimli ilk albümünü, 26 Mayıs 2006 tarihinde piyasaya çıkardı ve Yaz Geliyor, Yapamadım, Günahımı Alma ve Taş Duvarlar isimli şarkılarına video klip çekti.

Bodrum ve İstanbul'un en iyi mekanlarında uzun süre sahne programı yaptı.

Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nde de eğitim alan Betül Demir'in geniş bir hayran kitlesi bulunmakta...
Betül Demir - Başka Bir Şey Şarkı Sözleri

Dokunmak istiyorum yine eline
Alışmışım bir kere senin tenine
Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu
Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine

Sen orada ben burada artık iki yabancıyız
Dayanılmaz bir şey bu
Bir arada olamazdık gel gör ki ayrılamazdık
Dayanılmaz bir şey bu

Dokunmak istiyorum yine eline
Alışmışım bir kere senin tenine
Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu
Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine

Dokunmak istiyorum yine eline
Alışmışım bir kere senin tenine
Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu
Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine

Yüzün gibi sözün gibi hüzün gibi karmakarışık
Anlaşılmaz bir şey bu
Yalan mıydı gerçek miydi biran mıydı vurdu geçti
Unutulmaz bir şey bu

Dokunmak istiyorum yine eline
Alışmışım bir kere senin tenine
Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu
Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine

Dokunmak istiyorum yine eline
Alışmışım bir kere senin tenine
Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu
Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine


Dokunmak istiyorum yine eline
Alışmışım bir kere senin tenine
Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu
Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine

Dokunmak istiyorum yine eline
Alışmışım bir kere senin tenine
Aşk değil sevgi değil başka bir şey bu
Hiç bir şey koyamam ki bunun yerine

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »