Aynur Aydın- Your Love Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aynur Aydın- Your Love Sözleri, Aynur Aydın- Your Love Şarkı Sözü, Aynur Aydın- Your Love Lyrics, Aynur Aydın- Your Love Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aynur Aydın Şarkı SözleriAynur Aydın- Your Love şarkı sözlerinden önce Aynur Aydın ile ilgili kısa bilgi;

Aynur Aydın, 15 Aralık 1987, Münih Almanya doğumludur...

Şarkı söylemeye henüz, çocuk yaşlarda tiyatro sahnelerinde başladı.

2000 yılında Sürpriz adlı bir müzik grubuna katıldı. 2009 yılında ise solo albüm çalışmalarına başladı. Kayıtları ise dünyanın en büyük stüdyosu olarak bilinen Cosmos Studio'da yapıldı.

Aynur Aydın ilk aşamada 12 Ways to La La adını verdiği albümde 13 İngilizce şarkı hazırladı. Sonra bu şarkıların Türkçe versiyonlarını çıkardı.

İlk klip, "Yenildim Daima" şarkısı ve aynı şarkının İngilizce versiyonu olan "DNA" ya çekildi.

2013 ve 2015 yıllarında ise birer single çıkardı.
Aynur Aydın- Your Love Şarkı Sözleri

Söz: Tony Nilsson
Müzik: Tony Nilsson

My head is soinning in circles
I'm coming out of my skin
For too long we ve been on delay
The ends about to begin

I can see you trough the reflections
Falling over the edge
This thing we thought was perfection
Was bound to go away

Your love ıs a waste of emotions
Your words are a waste of my time
We're done all i need now ıs closure
Get of my life

My bodys twisting and turning
It's gotten our of control
You got to me without warning
And now i want you to go
I can see you trough the reflections
Falling over the edge
This thing we thought was perfection
Was bound to go away

Your love is a waste of emotions
Your words are a waste of my time
We're done all i need now ıs closure
Get of my life

Google Translate Çeviri

Başım çevrelerinde soinning olduğunu
Benim cilt dışarı geliyorum
Çok uzun biz gecikme bulundum
Başlamak üzere uçları

Seni yansımaları yalak görebilirsiniz
Kenar üzerinde Falling
Düşündüğümüz bu şey mükemmellik
Go away bağlıydı

Aşkın duyguların bir atık ıs
Sözlerin benim zaman kaybı vardır
Biz şimdi kapatılmasını ıs ı ihtiyacınız bitti
Hayatımın alın

Benim vücudun büküm ve dönüm
Bu bizim kontrolünü kazanılmış
Sen uyarmadan bana var
Ve şimdi ben gitmek istiyorum
Seni yansımaları yalak görebilirsiniz
Kenar üzerinde Falling
Düşündüğümüz bu şey mükemmellik
Go away bağlıydı

Aşkın duyguların kaybıdır
Sözlerin benim zaman kaybı vardır
Biz şimdi kapatılmasını ıs ı ihtiyacınız bitti
Hayatımın alın

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »