Aynur Aydın - Measure Up Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aynur Aydın - Measure Up Sözleri, Aynur Aydın - Measure Up Şarkı Sözü, Aynur Aydın - Measure Up Lyrics, Aynur Aydın - Measure Up Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aynur Aydın Şarkı SözleriAynur Aydın - Measure Up şarkı sözlerinden önce Aynur Aydın ile ilgili kısa bilgi;

Aynur Aydın, 15 Aralık 1987, Münih Almanya doğumludur...

Şarkı söylemeye henüz, çocuk yaşlarda tiyatro sahnelerinde başladı.

2000 yılında Sürpriz adlı bir müzik grubuna katıldı. 2009 yılında ise solo albüm çalışmalarına başladı. Kayıtları ise dünyanın en büyük stüdyosu olarak bilinen Cosmos Studio'da yapıldı.

Aynur Aydın ilk aşamada 12 Ways to La La adını verdiği albümde 13 İngilizce şarkı hazırladı. Sonra bu şarkıların Türkçe versiyonlarını çıkardı.

İlk klip, "Yenildim Daima" şarkısı ve aynı şarkının İngilizce versiyonu olan "DNA" ya çekildi.

2013 ve 2015 yıllarında ise birer single çıkardı.
Aynur Aydın - Measure Up Şarkı Sözleri

Söz: Tony Nilsson
Müzik: Tony Nilsson, Darin Zanyar

Hey boy, do you feel me
Wanna get ınto the beat
Wanna dance non-stop
Step ınto the heat, baby make it hot
Hey boy, are you with me
Wanna take you to a place
Where the beat don't stop
I can feel the base kicking in my heart

Gonna teke a trip and i know ıt sounds bizarre
I only need your body, boy dont need your heart
Wanna feel your touch and i wanna stroke your skin
It only takes this one kiss to enter the stars

Come a little closer i won't break your heart
Just wanna taste your love
Can you measure up up up
Come a little closer i won't break your heart
Just wanna rip it off
Can you measure up up up

So boy, are you there yet
Wanna get ınto the crowd
Wanna pick you up
Gonna make it loud
So you know what'up

Oh oh
Can you measure up up up
Oh oh
Can you measure up up up
Let's get ıt started now
It's getting hotter now
Let's do ıt till the sun comes up up up
Let's get ıt started bow
It's getting hotter now
Let's do ıt till the sun comes up up up

Google Translate Çeviri

Çocuk Hey, beni hissediyor musun
Ister dövmek içine almak
Dans etmek istiyorum non-stop
Isı içine adım, bebek sıcak hale
Oğlan Hey, benimle sen
Ister bir yere götüreceğim
Yendi bitmiyor Nerede
Kalbimde tekme tabanı hissediyorum

Bir gezi teke olacak ve ben tahribatın tuhaf sesler biliyorum
Ben sadece çocuk senin kalbini ihtiyacım yok, vücudunuzun ihtiyaç
Ister dokunuşunu hissediyorum ve ben vurmayı cildinizi istiyorum
Sadece yıldız girmek için bu bir öpücük alır

Ben senin kalbini biraz daha yakından kırmayacak Gel
Sadece istiyorum Sevgini tadı
Yukarı up ölçebilirsiniz
Ben senin kalbini biraz daha yakından kırmayacak Gel
Sadece istiyorum bunu rip
Yukarı up ölçebilirsiniz

Yani çocuk, henüz sen
Ister kalabalığın içine almak
Ister pick up
Olacak yüksek sesle yapmak
Yani what'up biliyorum

oh oh
Yukarı up ölçebilirsiniz
oh oh
Yukarı up ölçebilirsiniz
En tahribatın artık başlasın
Şimdi daha sıcak gidiyor
Güneş up gelene kadar en tahribatın yapalım
En tahribatın başladı yay alalım
Şimdi daha sıcak gidiyor
Güneş up gelene kadar en tahribatın yapalım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »