Ahmet Şafak - Yüreginle Gel Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ahmet Şafak - Yüreginle Gel Sözleri, Ahmet Şafak - Yüreginle Gel Şarkı Sözü, Ahmet Şafak - Yüreginle Gel Lyrics, Ahmet Şafak - Yüreginle Gel Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ahmet Şafak Şarkı SözleriAhmet Şafak - Yüreginle Gel şarkı sözlerinden önce Ahmet Şafak ile ilgili kısa bilgi;

Ahmet Şafak, 1 Ocak 1961, İstanbul, doğumludur...

Birisi anonim türkülerden oluşan, bu güne kadar toplam dokuz albümü vardır. Türkü albümü hariç diğer tüm şarkılarının sözleri besteleri kendisine ait olan Ahmet Şafak'ın ilk albümü "Yüreğim Yüreğinle", çıkış yaptığı albümü ise "Yalnız Kurt" isimli ikinci albümüdür.

Aynı zamanda da yazarlık ve ressamlık yapan sanatçının yayınlanmış 7 adet kitabı bulunmaktadır.

Azerbaycan Devlet Filarmoni salonunda konser veren ilk Anadolu Türkü olmuştur.

2007 yılında Bakü'de verdiği konserin tüm gelirlerini Azerbaycan ordusuna bağışlayarak "Fahri Ferman" ödülüne layık görülmüştür.
Ahmet Şafak - Yüreginle Gel Şarkı Sözleri
Ey bu dünya'nin Güzel türküsü
Ey bu gönlümün Bitmez buyusu
Ey buyuk askim Turkiyem benim
Bu sarkim sana beni anlasana

Yureginle gel bu meydana, meydan senin
Kalbimi açtim ben sana orda yerin

Baskasindan birsey beklemem asla
Turkiye'm her ise , kendinden basla
O guzel basini, gogusume yasla
Bu sarkim sana beni anlasana

Yureginle gel bu meydana, meydan senin
Kalbimi verdim ben sana orda yerin

Bu sarkim sanadir, umudum sensin
O buyuk yuregin, gece'yi yensin
Anla artik ben senim, sende bensin
Bu sarkim sana beni anlasana

Yureginle gel bu meydana, meydan senin
Kalbimi verdim ben sana orda yerin

Buyuk aile'yiz, buyuk MILLET'iz ! Vatan sevgisiyile, carpar kalbimiz, kederde tasada, kivancta biriz, bu sarkim sana beni anlasana !!

Birlikte olursak, asimiz olur, ekmegimiz olur, isimiz olur, lakin VATAN ELDEN GITSE, GOZYASIMIZ OLUR, bu sarkim sana beni anlasana !

Kahraman atalar bize bakiyor, MEHMEDIM VURULMUS KANI AKIYOR, BU ACILAR ELBET SENI YAKIYOR , bu sarkim sana beni anlasana !

Bayrak, vatan, millet ortak paydamiz, horon zeybek, halay cayda ciramiz, birlikte olmak bizim caremiz, BU SARKIM SANA BENI ANLASANAAAAAAAAAAAAAA !!!

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »