Ahmet Şafak - Yurdum Kızı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ahmet Şafak - Yurdum Kızı Sözleri, Ahmet Şafak - Yurdum Kızı Şarkı Sözü, Ahmet Şafak - Yurdum Kızı Lyrics, Ahmet Şafak - Yurdum Kızı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ahmet Şafak Şarkı SözleriAhmet Şafak - Yurdum Kızı şarkı sözlerinden önce Ahmet Şafak ile ilgili kısa bilgi;

Ahmet Şafak, 1 Ocak 1961, İstanbul, doğumludur...

Birisi anonim türkülerden oluşan, bu güne kadar toplam dokuz albümü vardır. Türkü albümü hariç diğer tüm şarkılarının sözleri besteleri kendisine ait olan Ahmet Şafak'ın ilk albümü "Yüreğim Yüreğinle", çıkış yaptığı albümü ise "Yalnız Kurt" isimli ikinci albümüdür.

Aynı zamanda da yazarlık ve ressamlık yapan sanatçının yayınlanmış 7 adet kitabı bulunmaktadır.

Azerbaycan Devlet Filarmoni salonunda konser veren ilk Anadolu Türkü olmuştur.

2007 yılında Bakü'de verdiği konserin tüm gelirlerini Azerbaycan ordusuna bağışlayarak "Fahri Ferman" ödülüne layık görülmüştür.
Ahmet Şafak - Yurdum Kızı Şarkı Sözleri
O cam çıkmalı bu deneyde
Su yerine ben buhar oldum
Aşkın kaynama dercesi kaç
Kaçmadım aşık oldum

İki kere iki dört etmez
Müfredatım kifayet etmez
Bir türkçem vardı aşk dili oyy
Yasaklık şikayet etmez

Bizi kandırdılar hocam
Öss harç güme gitti
Aşk kısa bir tenefüs oyy
Başladı çabuk bitti

Müdür bey şöhret peşinde
Mendel bezelyeyi yedi
Sevdiğim kızda gitti
Ben popstar olcam dedi

Karınca çalıştı hocam
Ağustos böceği yattı
Ama garipki bu filmin sonunda
Karınca battı

Bizi kandırdılar hocam
Öss harç güme gitti
Aşk kısa bir tenefüs oyy
Başladı çabuk bitti

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »