Zeynep Dizdar - Aşkımız İçin Şarkı Sözleri

Sayfamızda Zeynep Dizdar - Aşkımız İçin Sözleri, Zeynep Dizdar - Aşkımız İçin Şarkı Sözü, Zeynep Dizdar - Aşkımız İçin Lyrics, Zeynep Dizdar - Aşkımız İçin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Zeynep Dizdar Şarkı SözleriZeynep Dizdar - Aşkımız İçin şarkı sözlerinden önce Zeynep Dizdar ile ilgili kısaca bilgi;

Zeynep Dizdar, 14 Temmuz 1976; Kadıköy, İstanbul doğumludur.

Yolun Açık Ola isimli ilk müzik albümünü 1997 yılında çıkardı.

İkinci albümü için tam sekiz yıl bekledi.

Benim hedefim popüler yüz olmak yerine asıl işim olan müzikde kalıcı olmak; bunun içinde dünya standartlarında ki yıldızları takip ediyorum diyen ve iyi bir vokal olmasının yanı sıra çok da iyi bir besteci olan Zeynep Dizdar, bir çok ünlü kişiye de şarkılar yapmıştır.
Zeynep Dizdar - Aşkımız İçin Şarkı Sözleri
Bugün üzerimde bir haller var canım dışarıya çıkmak istemiyor
Biri bana söylesin bu halimi içimden hiç bişey gelmiyor
Sebebi neydi bunun anlayamadım ben niye
Düşünüyorum bazen aşıkmıyım ben diye

Sen istersen eğer ben istersem eğer
Bütün dünya bizim için seferber olur

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »